• vioola

Träning, ingen diet...

Hejsan

Tycker det är lite "skumt" att det finns så många inlägg om inte allt för goda (har provat tyvärr :)) pulver dieter å en massa andra bantarmetoder... Men inte alls många om träning. Eller så är jag blind :). Varför frågar jag mig själv och er? Det måste väl va "roligare" att kunna äta vad man vill, träna OCH gå ner i vikt, än att tvinga i sig en massa äckliga soppor vare sig de är varma eller kalla. Resultatet kommer ju snabbt om man tränar.

Själv tränar jag i snitt 2 ggr i veckan och äter precis vad jag vill! Därför vågen står still, är ett matvrak :). Jag är 174 å väger ca 60 kg om nån är intresserad av det hehe å går varken upp eller ner (för tillfället). Man känner sig så fräsch efter ju, känns verkligen att man gjort något.

Hoppas fler tycker som jag därute! Kom gärna med tips angående rolig träning. För min del blir det oftast spinning eller bodystep. Jag är en av dem som inte kan/vill välja bort god mat, tränar mycket hellre. Promenader blir det ju också givetvis när jag är ute med vovven :)

Kram på er

• Svar på tråden Träning, ingen diet...
  • vioola

Hallå hallå

Finns det nån som testat bodyjam här, är det svårt? Jag är kass när det gäller dans och koordination men vill så gärna prova ändå :).

• vioola

Usch nu har ja inte tränat på över 1 1/2 vecka. Fast jag ränner runt överallt o fixar en massa saker (och jobbar nu under sommaren) och är ute med doggen på långturer etc känns det allt att man inte gör nåt. Känner mig mig nästan "äcklig". Tar väl i lite nu kanske men jag trivs verkligen inte och känner mig som en stor fet pannbiff haha. Nej, dags för ett pass imorn!

Hur går det för er därute då? Finns det verkligen ingen som testat bodyjam och kan berätta lite mer förresten?

Kramis

• vioola

Hallå hallå, hur går det för er där ute då? Själv har ja tränat 2 ggr på 4 veckor haha. Känns väl sådär men ska snart ta tag i det. Lite mycket annat just nu, hundträning, tentapluggande etc.. Har ätit som en häst under dessa veckor, gött! :)

• vioola

Ojdå FilipW, du måste ha vaknat på fel sida idag haha. Ja får höra att jag har riktigt snygg kropp rätt ofta faktiskt. Lång och smal. Perfekt är jag inte, men vem är det liksom..?

Poängen med den här tråden är att det faktiskt finns sätt att gå ner utan att svälta sig eller leva på pulverdieter. Givetvis är det bäst att äta rätt också men har man svårt att stå emot frestelser som jag så tränar jag hellre än bantar! Trodde det framgick rätt klart och tydligt i den här tråden. Om du nu inte förstod det ber jag dig vänligt att läsa en gång till. Lite mer noggrannt tack!

• vioola

Hej ninjan

Jag har precis börjat träna, inte varit aktiv sen gymnasiet. Dvs 10 år sen. Lite inlines bara. Nu tränar jag oftast spinning, gillar det bäst. Tvåa kommer bodystep.

• vioola

Ts torde va ja det... Och ja tror FilipW enast är bitter eller rätt grinig. Krävs inget geni för att fatta att en sund livsstil är det bästa!

Ska köra hårt, jag lovar! :)

• vioola

FilipW Vet inte om ja ska skratta eller gråta här men... Jag har flera kompisar som äter precis vad de vill och inte tränar överhuvudtaget. Och de kanske är runt 170-175 å väger runt 55/60 i snitt. Precis som mig då alltså.

Jag önskade jag kunde äta rätt varje dag men det gör jag inte. Syns inte utanpå mig men invärtes kanske.

Nu vill jag att du sätter på dig dina glasögon och försöker förstå vad den här tråden handlar om. Jo, att man inte behöver gå på pulverdieter eller svälta sig utan man kan unna sig nåt IBLAND bara man tränar. Ursäkta, men är du trög eller?

• vioola

Just därför ja tränar, vill inte va "smalfet". Känns så skönt när man gjort nåt. Och för att tydliggöra äter jag inte skräp hela tiden men har ingen sträng diet.

Och visst går man ner om man tränar, det säger sig självt.

Svar på tråden Träning, ingen diet...