• Bröllopstokiig

något till gästerna

Ni som INTE ska ha godis i tex organza påsar, askar osv med små presenter i till gästerna, vad ska ni ha i?

• Svar på tråden något till gästerna
  • tvillingmor

hembakta kakor med recept..

• Snötrollet

Hej var på ett bröllop där jag fick blommfrön i ett littet kuvert.

• jadam070707

Både kakor och blomfrön var var ideér tycker jag, om jag hinner ska jag försöka göra kakor,
    tvillingmor
    vad ska du ha för kakor eller är det hemligt? Man vill ju att kakornan ska få plats i påsen och inte ta för lång tid att göra

• Lady o Lufsen

Åh, blomfrö, vilken bra idé...Kärleksört, Förgät-mig-ej...

• tvillingmor

Man kan göra vilka kakor man vill tycker jag.... fast i mindre version och då blir det ju fler .
    Jag tänkte nog göra drömmar.. Vita och spröda... gott och fint!

• jadam070707

japp kakor i mindre version får det bli! Tänker förmodligen göra chokladsnittar (choklad finns med i vårt tema också) då kan man bestämma storlek efter de har varit i ugnen...tack tvillingmor

• tvillingmor

Om du tänkt å ha chokladsnittar, kan du ju byta ut pärlsockret mot något annat fint strössel... Jag har sett hjärtan, vitt mintströssel.... de finns säkert mycke mer...

Bara en tanke...

• novali

Vi skulle ha småflaskor med whiskey till herrarna. Vi skulle ånga bort etiketten och sätta på en egen med våra namn på och godis eller något annat till damerna, men vi fick inte tag på så många småflaskor tyvärr (sådana som man kan köpa utomlands ni vet)

• Lena+Mattias=sant

Vi hade ett kinderägg till var och en för vi gilalr kinderägg!

Svar på tråden något till gästerna