Hallå alla "gamlingar"!!
Kristina07 :
hehehe... Jag är en rebell! Det är nog därför...*skrattar så jag nästan ramlar av stolen*
Kristina07 :
hehehe... Jag är en rebell! Det är nog därför...*skrattar så jag nästan ramlar av stolen*
Att jag blev yngre berodde nog på att jag fyllde i att jag ville åka till Hultsfred!!
Telemarkgrrl :
Nä såna snorungar kan vi ju inte ha här i denna tråden!!!
Yllo:
Hade den börjat rasa? Trots att du hade stöttat upp efter alla konstens regler? Nä sånt ska man aldrig erkänna!!
Yllo:
Hade du sugrör? Har hört att dom kan vika sig...
Ja seniliteten slår hårt ibland!!!
Yllo :
Vad konstigt! Dom stack inte upp något ovanför tårtan då? Det kan ju göra att lagret kommer på glid. Tyvärr kan jag inte skylla på pinnar om det skulle hända mig. Att jag kommer på glid alltså!
Yllo: Okej... kan ha varit därför det vek sig. När jag var på tårtkursen så sa hon att det är bättre att dom är några mm för korta än för långa.
Var det någon som såg allas vår favorit Hyacinth igår då? Jag blev så inspirerad så!!! Tror jag ska börja svara i telefonen som hon gör!
Jepp... Skenet bedrar heter serien. Underbara Hyacinth!! Jag garvar runt varje gång jag ser henne....
Nu går den på 4+. Kanske på nån mer kanal? Jag ska def börja svara så.
-zukigirls residens...
Kaffemoster:
Här finns hur mycket regn som helst! Önskar jag kunde skicka över lite till dig!