• Liinda_e

Hallå alla "gamlingar"!!

ska besöka butiken bröllopsbubblor i solna idag....hoppas att jag hittar en del så jag slipper beställa på nätet

• Liinda_e

hej hej...det var på tiden....tsss gammlingar! *skakar på huvet*

• Liinda_e

yllo:

*suck* sluta röka....ja jag vet hur det helvetet är....började när jag var 12 jävla år.....arggggghhhh skulle kunna banka skiten ur mej själv.....
    försökt i 4 år nu...med plåster ...med ren jävla vilja ,snus,läst böcker......
    vill sluta ,varje kväll kommer ångesten krypande hostar har svårt att ándas ingen energi.....
    ful hy.....
    vill sluta vill sluta vill sluta......
    varför slutar ja inte bara.....ja sjuk jävla fråga blir galen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoppas det funkar för dej i polen yllo.....kommer hålla mina tummar tills dom blöder!

• Liinda_e

yllo....det kommer ju komma en behandling här i sthlm....varför finns inga pris uppgifter....vad kommer du betala?

• Liinda_e

håll för ögonen alla känsliga......

ist för morötter kan man ju suga på en k*k varje gång och koppla ihop det med rökning...
    tror min m2b skulle bli glad då iaf

• Liinda_e

hej allihopa nu är jag vaken...mår inte bra

kolla in på panik tråden om min olyckliga kväll igår

• Liinda_e

1 dygn utan cigg nu!!!!!!!!!!!!!!
    grrr...morr....morrr......
    lite stingslig

• Liinda_e

ok zuki...
    när jag sa sluta skrika skämta jag lixom lite med dallas...
    jag vet inte hur din dator funkar men detta e faktist bara text och det är ingen volym på den, dvs inget som ger dej mer ont i huvet så sluta leka mytomanalahypokondriker !

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!