Inlägg från: Kaffemoster |Visa alla inlägg
  • Kaffemoster

Hallå alla "gamlingar"!!

Gotland, helt rätt! Dax att kliva fram bakom köksgardinen ... *för vi tanter står ju gärna gömda bakom gardinen och kollar in vad grannen gör* .. :D ..
    Fast i vårt hushåll måste jag erkänna *skäms* att det är min man som håller koll på grannarna ..

• Kaffemoster

Lagom till läggdax (för er) har jag lyckats trassla mig igenom proceduren för att få tillbaka mitt nick.
    Kul möhippa, Zuki!
    Roligt med alla ny jobb!
    Klart man kan sticka raggsockar! Säg till om beskrivningarna i länkarna inte stämmer.

• Kaffemoster

Inga gubbar ... Hur fick ni dit gubbarna ... ??

• Kaffemoster

Jag har aldrig näsor på mina gubbar .. Testing testing ..

Jag brukar ha runda näsor .. :o) fast det fattar nog inte BT

• Kaffemoster

Nu är jag också med i gubb-ligan! Tack för näs tipset!

• Kaffemoster

Inga gröna lampor längre .. så ni ligger väl som bäst och sussar ... Dax att gå hem och fixa middag till gubben, och klippa lite matt trasor!
    Go' natt!

• Kaffemoster

Hej på er .. försöker äta min medhavda lunch samtidigt som jag knattrar på tangent bordet ..
    Vi har fått lite mer lagom varmt väder .. bara 33 istället för 40 grader varmt .. Var är hösten????? och regnet???? Gräsmattan är så torr att bara ogräset växer. Tur att man har ogräs, annars skulle den vara helt brun bränd
    Har fuskat med VV (ViktVäktarna), men ska ta mig i kragen och gå dit även om jag gått upp ett kilo .. Jag var så duktig i våras .. men nu kan jag inte låta bli sötsaker ...

• Kaffemoster

Yllo, vad duktig du är som tar tag i rökningen! Jag är också lyckligt lottad att jag aldrig började, men dras med mitt godis behov. Övervikt är lika farligt som rökning. Är glad att jag inte har båda lasterna ...
    Så, börja INTE äta godis istället för rökning

• Kaffemoster

Hmmm .. visste inte att Bamse gift sig ...
    Många gamla godingar du fick med .. stackars ungdomen nuförtiden ... Åker dom fortfarande till Ibiza och festar hela natten ... med club33! Finns club33 fortfarande?

Dom har säkert inte heller ägt ett par V-jeans eller Puss och Kram jeans!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!