• Dallas

Hallå alla "gamlingar"!!

Yllo
    Jag är imponerad!!!!!! Så himla fina bilder! (jaa jag kikade på alla)

Orientering??? Är det då man vilar på en stubbe o inväntar hjälp?

Jag vet ett tillfälle då en man kan tänka och utföra nåt samtidigt, då tänker de iofs på det de gör.....

• Dallas

Yllo
    Okidoki!! Då var jag inte helt fel ute!

Vi haaaar solsken, vi haaaar solsken *sjunger irriterande gällt* Har inte sett solen på veckovis!!!
    (fast det ösregnade och åskade lite förut)

• Dallas

Yllo
    Jag ska slå till och också se på samma program. Ska bara mörda mördarsniglar först.....har så jag kan sälja

• Dallas

Nickar igenkännande åt frågandet och letandet Har du sett....??? Var la jag...???? Suck, jag har det så på jobbet också! Ser jag ut som om jag vet allt???? Står det i pannan; ALLVETAREN? Svar: nej

• Dallas

Ha en fortsatt härlig kväll!!!!! Hej hopp!

• Dallas

God morgon! Jag har idag, i sann pensionärsanda, vaknat i timme före klockan skulle ringa!!! Jobbet kallar 6,45... Passar på att kolla lite här innan jag åker.

Telemarkgrrl
    Ja väderprognosen kollar vi på mer än gärna. I sommar har då vädret varit stadigt, konstant regn

Cybermamman
    Välommen! Tipsar dig om Scholls gelékuddar Annars kan man ju töja skorna med fuktigt tidningspapper....

Yllo
    Du kan ju svara kollegan; Vaaa??? Vad menar du för nåt nuuu?? Vilken sak? Har jag verkligen beställt det förr?
    Även gamlingar kan vara näsvisa och sarkastiska

• Dallas

Cybermamman
    Grattis!!
    Din bröllopsdag lät helt fantastisk!

• Dallas

På tal om secret box bilder....

Jag har inte gjort det, jag skulle känna mig pinsam. Jag har sett andras bilder och JA det är jättefina bilder!!
    Men jag???? Hu jag ser så stel och hemsk ut fullt påklädd på de flesta korten, hur skulle jag då se ut i bara underkläder?!
    Jag tror inte jag nånsin kommer att ha problem med hängtuttar, det finns inget som kan hänga eller rullas ihop

• Dallas

hemligt,HA
    Så fina ni var!!!
    Jag får gåshud!!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!