Inlägg från: Sister of the Night |Visa alla inlägg
  • Sister of the Night

Hallå alla "gamlingar"!!

Hemligt HA

Så rart av dig! *impad* Japp, det _låter_ totalt oromantiskt, men ååååh vad jag älskade din idé att ge bort en miljövänlig pryl som "favour" (normalt sett tycker jag "favours" är skitlarviga).
    Underbart, underbart, en stjärna i marginalen till dig, varsågod!

jag då? Jag är i krokarna runt trettio och ogift med romantiskt svammel i sinnet :D
    Och ja, BT-holic, helt klart.

• Sister of the Night

Lady & Lufsen

Där sa du nåt..... :D

• Sister of the Night

Yllo

Guldfärgsslingorna i det grå/bruna håret samman med rosor var nog bland det läckraste jag kan föreställa mig!
    (Funderade lite på förslag till tant brud men kom inte på något som var sådär "Wow!" att jag ville servera det. Men det löste DU! :D)

• Sister of the Night

Nä det är klart, varför vara ute i blasket om det finns en skön fåtölj? ;)

• Sister of the Night

Hihihi... när man läser era inlägg blir man verkligen sugen på barn! Att ens lilla avkomma kallar en för fånig och patetisk... :D :D :D moahahahahaaaaaaa

• Sister of the Night

Jag har ju inga avkommor Än

• Sister of the Night

Moahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! :D :D :D :D :D

Hm, den ska vi med se... *måste slita mig från skärmen..... Nu.*

;) :D

• Sister of the Night

Hallå där, ladies!

Milde tid vad ni kacklat samman en massa, det tog ju *puh!* hur lång tid som helst att läsa ikapp! :o :D :o :D :o :D *ja jag vet, blev lite förvirrad där och kunde inte bestämma mig för om det bara var helt oerhört eller enormt festligt - det var nog mest bådadera tror jag ;)*

"Ondulera" = mycket trevligt ord som jag också gärna använder (lite för att hjälpa ordet på traven så att det överlever en generation till, hehehehe)

• Sister of the Night

Ja just ja -ballongerna!

Mitt tips är att ni låter gästerna suga i sig lite av heliumet då och då, det skulle jag verkligen kalla crazy!!! :D :D :D

• Sister of the Night

Dallas

Enbart? Jag har nog hört det användas i "gått-till-frissan"sammanhang i stort, tror jag.

• Sister of the Night

Åhå. Tack för infon, det är inte särskilt ofta jag faktiskt hittar någon som är närmare bekant med det ordet :)
    Men ett cooooolt ord är det! *jämför: "Men en bra bild är det", slutrepliken i miniserien som TV sände nångång när vi var.... yngre :D*

• Sister of the Night

Jag veeeeeeet
    Superirriterande!

• Sister of the Night

*vevar med handväskan*

• Sister of the Night

Tant Brud

Men du, det behöver inte vara sådär jättelångt eller jättemärkvärdigt för att vara romantiskt nog
    en tripp till Köpenhamn är verkligen inte fy skam!

*fnissar gott åt "våt tågluffardröm" :D*

• Sister of the Night

Ja, lite segt faktiskt.
    Fast det börjar ändå bli dags att ge sig för ikväll! :)

• Sister of the Night

Hemligt HA

Åh, du är NYGIFT nu!! Vad läckert, varmt grattis till dig och maken!!! :) :) :)

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!