• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Puman-prinsen

Men hej tjejen!!

Du har fixat med BT ser jag

• Ab fab

bauti du kan väl mejla din till mig också

• Carma07

Godmorgon

Igår var vi på Ikea och shoppade möbler. Vi köpte två skrivbord så vi får vårt arbets/pysselrum som vi vill ha. Det tog lite tid eftersom vi inte använde alla våra hjärnceller innan vi åkte iväg. Vi åkte tidigare från jobbet för att slippa värsta trafiken och vile komma hem i hyfsad tid. Men vi hade så bråttom iväg och så shoppingsugna att vi inte hade ens den minsta tanke på huruvida möblerna skulle gå in i bilen eller inte. Vilket de naturligtvis inte gjorde. Jag fick vänta där med grejerna i 1½ timme medans mannen åkte och hämtade bussen från jobbet. Burrr, det var kallt. Men fint blev det och värt allt ändå. Nu ska vi köpa en till dator bara så vi slipper slåss om den som är.

Abbe: Nyfiken på bilderna och hoppas några kommer upp på bloggen snart.

Vi har redan fått de tre kort som skickade på framkallning. Vi har valt vilket vi vill ha som tackkort, så nu är det bara att sätta igång.

• Puman-prinsen

Carma - Alltid lika kul att fixa hemma.

Vi har inte ens kommit så långt som att välja ut vilka kort.
    Lovat mig själv att jag ska in till stan i veckan för att hitta tackkort.

Måste måste...

• Carma07

Frujj: Vilken fantastisk tårta. Hon är verkligen jätteduktig.

• Carma07

Puman: Själva omslaget till tackkorten kommer jag att göra själv. Det vi har valt ut är vilket foto vi ska skicka med. Det blir en utomhusbild från kyrkan.

• FredagenDen13

YEs, men jag blev inte klok på hur jag aktiverade mitt gamla konto, så det blev ett nytt konto!

• Puman-prinsen

Carma - Ska det var dubbelvikt eller hur har du tänkt dig göra.
    Har själv ingen anning!

• Puman-prinsen

Fredag - jag aktiverade ett nytt konto och efteråt så aktiverade jag det gamla.

• Ab fab

va kul Carma med inredning. ett pysselrum är ju det du behöver. Nyfiken på era kort. funderar på tack-kort men vi har inte bestämt oss ännu. skulle vilja ha en DVD men foton och musik men gillad Niblas kort jättemycket

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4