• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Puman-prinsen

TezzAmore - Vi köpte likandana slipsar... Eller varför inte nån vin flaska eller annat som ni vet att han gillar.

• TezzAmore

Slipsar går inte. Han hyr froackcoat. Vin dricker han inte... funderade på en flaska whisky, men det känns inte riktigt hundra. Mer som en nödpresent, hehe! Tjejerna får varsitt armband, en flaska whisky känns inte så personligt.

• TezzAmore

Jisses! En kollega kom till mig nu och frågade om jag kunde kuvertera 1700 (!!!) st. brev åt honom! Jag sa till honom att jag inte hinner, för vi gifter oss nästa vecka och jag håller på att planerar för fullt allt som ska göras och dessutom så kommer det en tjej till för uppläring på måndag och tisdag och då hinner jag ju inte jobba med annat och sen är jag här för att avsluta allt på onsdagen och sen går jag på semester!

Kände mig lite dum efteråt, att jag faktiskt sa till honom att jag inte skulle hinna göra så mycket pga. att jag sitter med en del privata grejer, men jag fick lite panik! Skulle jag kuvertera 1700 st kuvert så skulle jag inte ha annat att göra resten av veckan!!!

• Puman-prinsen

Ha en trevlig kväll tjejer!!

Hej då..

• Nickes fru

Halloj! Hemma igen efter första dagen på jobbet efter semestern *trött*

Ang tackkort så tänkte jag göra likadana som inbjudningskorten, alltså samma papper i samma storlek med samma stämpel på utsidan fast med ett stämplat "Tack" under oxå o sen ett foto på oss på insidan.

Tezz: Jag har sett nån sån kul bild med frågetecken under skosulorna som du såg på nån fotografs hemsida, fast det var skrivet L O V E under skorna. Alltså en bokstav under varje skosula! Kul tycker jag... hihi Vi hade lite den tanken att ha varsitt hjärta under skon men det blev inte av. Jag tror jag har ett knallrosa papper hemma här om du kommer på att du vill göra nåt sånt *fniss*

Bauti: När jag hämtade ut mitt nya körkort förra veckan så skrev jag under med mitt gamla efternamn.. hihi kom på det när jag redan kladdat dit halva namnet men jag fånlog bara lite och sa inget.. hihi

• Nickes fru

Tezz: Kuvert-mannen kommer förstå den dag han själv gifter sig.. höhö
    (det var väl inte Ch.Bj? )

• Bauti

Nickes
    Vad behöver man nu göra för att byta namn?
    Är det bara att sitta å vänta nu.

• Nickes fru

Bauti: Ansökan om nytt körkort kommer automatiskt på posten, det tog 3 v tror jag innan den lappen kom.
    Sen får bank, försäkringsbolag, telefonbolag reda på det via skatteverket. Men man får själv ringa till banken, om du har coopkort, icakort och beställa nytt kort.
    Jag ringde trygghansa för o ändra men det fick dom automatisk.
    Ikea family kom oxå automatiskt

Hmm... vilka mer??

• Nickes fru

Verkar som de flesta får reda på namnbytet automatiskt men att man får beställa nytt kort bara.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4