Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
carma: Kollat mailen?
Tezz: Försökte svara dig på mailen, men den ville inte. Kan kanske ha varit att det krockade med Addiz mail. Hur som helst, tack för tipset ang MUS. Ska kolla om jag har något sådant kort. Jag ska iväg till samma som vi var på i vintras. Kändes mest naturligt att ringa dit igen. Ska bli spännande och kul.
lykke: Kikade på er gästpresentation. Tycker det var himla kul att ni hade med deras låtval i den.
Carma: Är det hon Carola du ska ha?
Kika här om du inte har nått kort...
oldstatic.metro.se/site/club/register2/index.php
Jag tror att min hjärna är någon annan stans?????
Knoppen funkar inte som den skall i alla läge (mer än vanligt nu).
Carma
vi hjälper dig, nemas problemas
Kan man få musaxel??? Har hört talas om musarm. Jag tror att jag börjar få musaxel... har haft ont i axeln i två veckor snart...
CARMA:
Det löser sig!
Säger jag kaxig... som redan har haft mitt hjärtstillestånd & nervösa sammanbrott...
Vet att det låter klyschigt (?), men ingen bryr sig om småsaker. Det är ert bröllop & att ni säger JA, är det viktigaste!
På ett sätt hade jag velat gifta mig igen. Man är en aningens klokare & förståndigare än innan bröllopsdagen....
... undrar om det bara är jag som upplever det?
Men jag tror inte jag är ensam om det.
Carma: klart vi hjälper dig!!!!! Säg bara med vad! :)
Tezz, bauti: kan ni göra ett test för mig? Logga in på googlegruppen, och tryck på några av sidorna tills ni blir "utloggade". När det händer, testa att trycka på "F5", för att uppdatera sidan... Slipper ni logga in igen då?!?! Det funkade för mig, men jag behöver veta om det funkar eller inte för er innan jag mailar supporten!
Tezz
Svar: JA
Jaf har fott musaxel. Har svin ont på baksidan av axeln. Och bara när jag sitter med musen.
Det kanske smittar??
Addiz
Jag kommer inte äns så lång....