Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Men om man slår ut det och inte räknar med alla som blev fel så är det ju 10 häften i timmen. Det är väl inte så illa pinkat.
Så kan man oxå se det
Man skall alltid se det possetiva!!!
God morgon tjejer!
Jaha, då var det 1:a Augusti! Det är två par som ännu inte har hört av sig... har ni andra haft samma "problem"?
God morgon
Tezz
När vi ringde runt så visade sig att två hade aldrig fott inbjudan. Vi vete katten vart de tog vägen, lite snopet att det inte kom fram.
Så dom trodde att dom inte var bjudna. Tur att vi ringde!
11 dagar kvar.....................iiiiiiiiii
Oj Bauti, det är ju snart ju!
Godmorgon.
Kikar in lite snabbt nu på morgonen. Kan hända det blir lite svårt att hänga här idag.
Så är vi då inne i bröllopsmånaden för många av oss. Det närmar sig med stormsteg.
God morgon
ang OSA- ja kära nån. När vår OSA gick ut hade ungefär 60% svarat. Sen droppade det in de allra flesta under den veckan. Jag ringde till slut tre par.
klänningen var fin men det klart.. jag blev inte 180 cm och smal i den. Det kanske var det jag hade väntat mig.
Lykke: Du behöver inte vara 180 cm lång och trådsmal, du är fin som du är! *kramar om*
Addiz: Vilket datum var det er tur?
tack söta Tezz.
har en möhippekris just nu. ingen har liksom hintat tillmig när det är. Trodde på en dag så jag bokade in arr den dag den verkligen är. Lite sur på R att han inte lite elegant talade om när jag borde låta bli att boka något