Svala kläder till brudgum??
Någon som har ideer på vad en riktigt varmblodig brudgum kan ha på sig i augusti? Tror att vi kan glömma frack och kostym, för då kommer hanatt rinna bort.Han svettas ymnigt redan i 20 graders värme...
Någon som har ideer på vad en riktigt varmblodig brudgum kan ha på sig i augusti? Tror att vi kan glömma frack och kostym, för då kommer hanatt rinna bort.Han svettas ymnigt redan i 20 graders värme...
Inga förslag??
Snälla!!!!!!!
Jag hittar inget!
Vet inte, men det borde ju finnas snygga kostymer i linne?
Linne är ju svalt...Kanske ett gäng ombytesskjortor kan vara bra att ta med?
...nackdelen med linne är ju att det blir skrynkligt så fort och lätt...men det är ett svalt material.
Tack Någon som vet vart man hittar linnebyxor?
Passar det med linnebyxor och vit skjorta i kyrkan tillsammans med en riktig prinsessklänning då?
någon mer!?
Hej hej...jag har samma problem då vi ska ha vårt bröllop utomlands där det lätt blir 30 grader. så nu är jag på jakt efter sandfärgade linnebyxor( av den finare sorten) och vi kan ju glömma att han ska ha slips, väst och allt som hör till...min ska nog köra på linnebyxor en fin skjorta, slips och absolut ingen kavaj eller liknande. hittar jag något så hör jag av mig ! Lovar...
nej, jag tycker inte att linne passar med en riktigt prålig klänning...
men kan han inte stå ut under vigsel och sen bara vara i skjorta och kostyym byxor?
undvik allt syntetiskt material, så köp ingen kostym i polyester utan satsa på ull även det är lite dyrare
Håller med om att bara skjorta o byxor skulle se konstigt ut bredvid en stor brudklänning. Kostym i naturmaterial (ull elelr linne) och sen ta av kavajen är nog det bästa isåfall.