• midsummer

Så var man gift då...

Herr och Fru... Lite konstigt känns det allt...

Igår var vi i herrgården många timmar och dekorerade, fixade, blåste ballonger, satte upp tipspromenad mm mm mm mm...
    Vi var ute i skogen och plockade blåbärsris till den hemmagjorda brudbågen, vi tjuvade björk att löva ingången med. Min dåvarande m2b (Nu make ) blev bortrövad för en kort men tydligen väldigt trevlig svensexa (Innehållande lite GoCart och en trevlig middag) Saker och ting gick precis enligt planerna och allt kändes härligt! Vi fixade all mat och tårtan och det på kvällen.

Vi började morgonen med champagne och jordgubbar och bytte varsin present. (Ja, vi går ifrån traditionerna lite, en present idag och en imorgon Roligt med paket!!!) Min älskling fick en "tavla" med min lista över "100 anledningar till att jag älskar dig så mycket" och jag fick..... EN NY MOBILTELEFON!!! Härligt!!!

Dagen har gått så otroligt fort! en snabb tur till herrgården igen för att fixa och förbereda det sista. Sedan hem för att bli fixad i håret och smink. Vid halv fyra åkte vi till kyrkan och hann där känna av en uns nervositet. Prästen var urtrevlig och vigselakten gick smärtfritt utan några tabbar. Barnen sjöng så fint och många snyftningar hördes.

efter vigseln blev vi överraskade med att en fin Mercedes stod och väntade på oss. I den fanns en korg med champagne och grejer. efter en tur på byn anlände vi till herrgården. Där hade vi, efter lite organiserat kaos, en riktigt härlig kväll med vackra tal, fina presenter och nöjda och glada gäster. Det dåliga vädret spelade konstigt nog ingen som helst roll utan vi hade det underbart mysigt och alla älskade maten och tårtan!

Nu har jag och min älskling åkt till hotellet i stan där vi ska tillbringa natten. Han visste inte att jag bokat så det blev en rolig överraskning!

Vi har varit ute och tagit en öl / En drink men nu ska resten av kvällen/natten tillbringas med att ********CENSUR**********

Trots ett bröllop med endast 20 gäster (Några fler var i kyrkan) blev det superlyckat! Lite incidenter ska väl alltid inträffa och det som hände i vårt fall var att min klännings dragkedja gick sönder så min farmor fick sy in mig så det inte skulle synas

God natt allihop! Hoppas ni som ännu inte gift er får en lika lyckad dag som vi!!

• Svar på tråden Så var man gift då...
  • Tervmatte Anna

Hej Midsommar

Var roligt att Er dag blev så lyckad
    Hur var vädret hos Er och hur känns det att bli fru nu?

Nu vill vi se lite bilder och speciellt bilder på din tårta ju ...
    Du får ( om Du vill förstås ) skicka en länk till Vad är det under sockerpastan, så att alla vi som var med och diskuterade din bröllopstårta kan se resultatet. Jag är säker på att den blev superfin och jättegod.

Väntar med otålighet...
    mvh
    Anna

• Briljant

Grattis!!! Hoppas vi får se bilder snart!

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Gratulerar

• midsummer

Återkommer med länk till bilder...

• midsummer

Tack för alla gratulationer!

• Kirsto

Vad roligt, midsummer! GRATTIS!

• Soofia

Midsummer,

Grattis till er! Kul att det gick så bra och att det blev en lyckad fest.

Mvh,

Svar på tråden Så var man gift då...