Gift den 26 Maj
Nu har jag också en hemsida, äntligen. Mer bilder kommer så småningom. Lycka till alla ni som väntar på att gå fram till altaret el. liknande. Kramar!
home.gamman.se/frustork/
Nu har jag också en hemsida, äntligen. Mer bilder kommer så småningom. Lycka till alla ni som väntar på att gå fram till altaret el. liknande. Kramar!
home.gamman.se/frustork/
grattis jätte fina bilder
Abrud! Vilken fin frisyr du hade, och klänning och bukett! Men framför allt friyr! Var allt eget hår eller?
Abrud, Det är precis en sån bukett jag vill ha funderar på att göra en själv, hur många rosor var det i den?
och jag håller helt med m-asson vilken frisyr. helt fantastisk, var den svår att göra?
Gillade också din brudbukett..har du nån närbild på buketten.
Ni var jättefina!
Gratulerar och Lycka till!
m-asson Håret var löshår där bak ,på bilden innan förvandlingen ser du ungefär hur långt mitt riktiga hår är (axellångt).
jessie2007 Det var ungefär 10 grand prix rosor i den och sedan sallal och lite murgröna. Sedan hade vi strassnålar i rosorna. Ang håret så sa min frisör att det inte var svårt att göra frisyren men jag hade inte klarat det själv. Frisyren tog c:a 2 timmar att göra med torktid inräknat.
natalie99 Tyvärr har jag ingen bra närbild på buketten men det kanske kommer. Titta på gamman.se där hittade jag min bukett som vi sedan gjorde om lite.
Tack allihop för de fina komplimangerna.
Grattis, vad fina ni är
Tjusigt!