Uppdrag/hyss på möhippan tas emot!!
Vi sitter och klurar men kommer inte på fler små hyss eller uppdrag till vår vän, kanske gärna något att göra i tunnelbanan.
Har ni förslag?
Vi sitter och klurar men kommer inte på fler små hyss eller uppdrag till vår vän, kanske gärna något att göra i tunnelbanan.
Har ni förslag?
Hej. Läs inlägget "tips till lyckad möhippa" där har du lite förslag. Jag skrev det i lördags och det var den möhippan vi hade till min blivande svägerska och det var lyckat, lite pinsamt för henne men ändå roligt! Läs den. Lycka till
Inte nåt att göra i t-banan men jag hörde om en tjejs möhippa där de sumobrottades!! I stora dräkter - så himla roliga bilder! Vasa Event i vasastan hade tydligen sånt. ca 300 kr/skalle och de var väl typ 7 pers...
sen har ni säkert redan tänkt på det här men... om hon ska utsättas för elände ska belöningen bli riklig!
Vi brukar göra så att alla köper med sig underkläder till bruden som hon sen får fottas i efter att ha pysslats om i ett hemmaspa och sminkats och fixats i håret. Fina bilder att lägga i en låda till mannen eller göra en kalender av med bilder från övrigt på möhippan...
Ja, nån får snoka reda på hennes stl såklart så hon inte får en massa kläder som inte passar, men det fattar ni ju själva...
Mer mer :)
Vi köpte ett litet häfte i vilken bruden skulle samla in tips till bröllopsnatten. Det var fruktansvärt roligt. Skedde dock på krogen, så det var kanske mer mottaglig publik där än på stan en söndag kl. 12 tillexempel. Innan dess skrev vi alla vänner två "bekännelser" var och så skulle bruden gissa vem av oss som skrivit vad. Om hon inte lyckades fick hon dricka en klunk av sin drink. Det var oerhört roligt!! Vi skrattade gott åt allas bekännelser. De ska alltså vara sanna, men lite svåra för bruden att komma på. ´
Jag jag glömde ju skriva om underkläderna att vi brukar köpa ett plagg som är riktigt vidrigt porrigt Typ med hål i grenen, en konstig body eller i lack... Och hon måste prova det