• willys_brud

3 dagar kvar !!!

Om tre dagar smäller det !!! Är så himla nervös och kan inte sova på nätterna .. hur fanken gör man för att slappna av , coola ner i tider som denna ??
    Någon som har några bra tips ?
    Kram

• Svar på tråden 3 dagar kvar !!!
  • snart Jockes fru...

Ta en virre innan du lägger dig
  • tinlan

Hej!

Tyvärr har jag inget bra tips.
    Ville bara önska er lycka till.
    Jag ska inte gifta mig förrän i Augusti,då är det jag som är hypernervös:)

Kommer du på hur man kan lugna nerverna,kan ju du tipsa mig sedan:)

Som sagt lycka till!

Kram Tinlan

• Jenny-Maria

Igår kväll när jag skulle sova så fick jag massor av tankar ang vårt bröllop på fredag. Allt som är kvar att fixa. Tex Festprogrammet. Vi ska ha som en frågeavdelning i programmet och vi har sagt att vi ska ha med 10 frågor och igår kom vi på 4 frågor. Jag har suttit på jobbet idag och försökt att hitta på flera frågor, men det är svårt.

Annars så vill jag önskar er lycka till på fredag.

• evani

Precis vad vi här hemma undrar...! Är så superstressad o sover dåligt. Min blivande är ute m en kompis o fiskar, så försöker han hålla nerverna i schack, o jag sitter här...

• Strumpan.

Min man jobbade massor innan bröllopet precis och det funkade för honom. Själv kändes det inte som om det var jag som skulle gifta mig så jag blev bara nervös på bröllopsdagen precis innan. Ta annars en lugnande tablett...

• willys_brud

Huu nu e det bara en dag kvar :D
    Men konstigt nog så är jag cool lugn ..
    Har fått massor av hjälp av vänner och bekanta med städning och sånt etc. har skrivigt oändliga metrar med listor och allt verkar faktigst klart !! Så mitt tips är att skriva listor som man prickar av efter hand.. OCH var inte rädd för att be om hjälp !!
    På tal om att sova dåligt så testade jag en kombination av Vallerina Natt (insommningstablett) och en virre .. sov som en sten i 12 timmar , så det funker :p

Nu är allt klart iallafall .. bara det roliga kvar , dvs att bli man och hustru !
    Lycka till alla ni brudar som snart ska gifta sig !!
    Krama

Svar på tråden 3 dagar kvar !!!