lite surt
Min pojk vart kidnappad i går, de hade inte varit i kontakt med mig innan så visste inte att det skulle bli i går, ren tur att vi var hemma.
Men tyckte det var kul att de fixa något åt honom.
Mindre roligt var att jag knappt kunde sova i natt (man är väll en hönsmamma) och när killen fortfarande inte hade kommit hem vid 5,30 i morse kunde jag inte låta bli att skicka ett sms och undra om han hade kul och vad som hände.
Hade sån tur att han svara så snart, för vid det här laget var jag rejält orolig och var redo och ringa sjukhus osv.
Då visar det sig att hela gänget sovit över hos en kille i gänget, och detta var planerat innan. Tycker att någon borde ha kunnat tänkt ut att medela mig så jag slapp oroa halvt i hjäl mig...
Nu löste det sig ju och det var ingen fara, men jag är fortfarande grymt irriterad på hela gänget inklusive sambon som jag tycker gott kunde ha slängt i väg ett sms när han fick tillbaks telefonen i natt...
Var bara tvungen och skriva av mig lite.
En annan sak, visst sjutton kan man väll få ha möhippa fast man är gravid???
Tycker folk verkar allmänt knepiga, och de verkar tycka att jag inte ska få någon möhippa för att jag är gravid.
Blir grymt besviken om jag inte får någon möhippa...
Har förstås inte pratat med några kompisar om det, och de har inte sagt något. Det är mest puckade släktingar som har yttrat sig, så jag lever på hoppet än att jag får en engen hippa ändå...