Hej!
Nu är jag tillbaka i vardagen igen! Lite trött, men det är smällar man får ta!
I lördags morse klev vi upp i lugn och ro, jag hann till och med duscha innan gänget kom! Då var det frukost och schemat delades ut. Jag är lärare så temat för hippan var skola. Jag fick på mig min skoluniform; kort kort kort svart/vitrutig kjol, vita knästrumpor, svart linne och en vit skjorta.
Efter frukost hoppade vi in i två bilar och åkte till ett ställe där vi skulle dreja. Det var en mycket märklig kvinna som höll i det hela, men jag lyckades i alla fall tillslut göra en kanna. Tyvärr får jag den inte förrän i september...
Efter det åkte vi tunnelbana in till stan. Jag hade fått i uppdrag att fråga folk om vägen till ett lyckat äktenskap. Jag skulle fråga ett pensionärspar, en medelålders man, en medelålders kvinna, en kassörska, några barn, fjortisar i grupp. Pensionärsparet jag hittade var så söta! De hade varit gifta i 58 år. Hon sa att hon brukade sjunga för honom och då kan han inte vara arg på henne... :D Det roligaste med det var att gubben hennes var näst intill döv! :D
Vi åkte till Humlegården och hade picknick. Där frågade jag några barn om tips. En liten kille på 4,5 år gav mig tipset att leka med min kille. Det bästa var ju om vi kunde leka med riddare... :D
Sen traskade vi till centralbadet och trängdes med 47 andra möhippor/svensexor. :) Jag fick en massage och hade det hur bra som helst!
När vi hade torkat gick vi hem till min syster och hade hemkunskap. Vi grillade och åt jättegott! Efter middagen var det musik på schemat. Vi sjöng Singstar-Karaoke för full hals! Jättekul!
Jag saknade en och annan kompis, men det är ju näst intill omöjligt att få med alla på samma dag!
Jag hade i alla fall en toppendag!