• Fru Bengtsson

Romantiska foto/kärleksbox?, vart fixa?

Hej!
    Den 23 September har jag och min man varit gifta i 1 år.
    Jag kommer dessutom vara gravid i vecka 28 och jag skulle vilja ta några fina foton, sådana romantiska, och ge honom. Vart i Malmö/Trelleborgsområdet kan man göra det? Gärna en kvinnlig fotograf. Känner mig inte så sugen på att stå nästan halvnäck framför en annan man hihi.
    Och vad kostar det ca?

Tacksam för alla tips

• Svar på tråden Romantiska foto/kärleksbox?, vart fixa?
  • Tajci78

Jag fick tips om en kvinnlig fotograf i malmö
    www.carolinejacobsen.com fast jag har inte haft möjlighet att gå dit än. Har för mig att hon sa att hon tar 800kr för 4 kort

• Nemo nisi mors

Jag ska gå till www.carolinejacobsen.com och göra en romantisk box.

Har sett hennes mamma bilder de är jättefina (börjar redan tänka på sådana )

Hon är väldig tillmötesgående i den mejl kontakt vi haft så jag känner mig trygg med henne.

• Signatur NN

Jag var hos Caroline Jacobsen för några dagar sen och blev plåtad för en Romantisk Box! Det var superkul och det blev massa fina bilder - det var lite svårt att välja ut bara fyra (så jag fick beställa extra). Caroline är vädigt öppen och lätt att jobba med, hon förklarar enkelt vad man ska göra.

Har sett några väldigt fina bilder på gravida magar hos henne också! Riktigt vackra och stiliga!

• Majsan_älskar_Martin

Jag ska till henne på fredag efter min provkonsultation med hår och smink. Det ska bli riktigt roligt... Min blivande känner henne men han vet självklart inte att jag ska dit. Han tycker det är konstigt att jag bett att låna hans gitarr på fredag. Jag ska ha den som rekvisita...

• Blivande Fröken E

jag ska dit idag om några timmar. är så nervös.

• Blivande Fröken E

Till just Caroline alltså

• Julibrud i Lomma

så....även jag har nu bokat tid hos henne ;o)........

• rocketqueen

Signatur NN, väldigt nyfiken på vad det kostar! Hur mycket gick det på?

• Honey Boo

Jag gjorde mina bilder hos Caroline i början av april. 850:- för fyra bilder, därefter 100:- per bild. Blev kanon! Instämmer i allt ovan!

Lycka till!

• Majsan_älskar_Martin

Är någon av er representerade på hemsidan?

• Honey Boo

Nej, jag är inte med på hennes hemsida. De flesta fotografi där är tagna hemma hos personerna eftersom de har bakgrund (fönster/gardiner) med.

I studion har Caroline enfärgade bakgrunder så bilderna blir som den längst till höger på första raden, eller som de med den vita fårskinnspläden.

• Kika

Jag har också varit hos Caroline. Var ganska nervös för det är ju inget man gör sådär till vardags. Men hon var jättegullig och bra på att få mig att slappna av. Och bilderna blev jättefina. Enda minuset var att det inte fanns nångstans att byta om utom i själva studion utan dörr. Det kändes som det var fri insyn. Jag hade med mig en tunn morgonrock, så det är ett litet tips om man är lite blyg.

• Blivande Fröken E

Nu har jag varit på min plåtning hos Caroline. Jag är såååå nöjd. Det var jättekul och inte alls så pirrigt som jag trott. Klart att det kändes lite konstigt de första sekunderna men det lossnade snabbt. Nu har jag fått mina bilder o klistrat in dem i ett fint album till my love. Jag ha blandat dem med dikter, roliga händelser vi har gjort, mysiga meddelanden. Fick som sagt 4 för 850 men sen beställde jag fler. Tänker att man det kan vara roligt när man väl tar bilder.

• K´s brud

Har varit och tagit foton (romantisk box) och har ingen aning om vad jag kan göra med fotona...
    Lägga i något fint album kanske?
    Hur har ni gjort?

Vill nog inte precis rama upp, och sätta på väggen... haha..

Svar på tråden Romantiska foto/kärleksbox?, vart fixa?