• Juice8

frisör i malmö

Hej Kan någon hjälpa mig?
    Min frisör som brukar fixa mig är på semester när jag gifter mig!
    Behöver boka en ny frisör.
    Någon som känner till en duktig frisör i malmö?

• Svar på tråden frisör i malmö
  • rocketqueen

Vet inte hur de är på uppsättningar, men du kanske kan gå in på Chic hair (ligger vid Gustav) och prata med dem och se vad de har för idéer? Roland som jobbar där är superbra och noggrann när det gäller klippning och jag har bara hört gott om dem!

• Juice8

rocketqueen ok jag ska testa. Tack!

• septbrud

Jag går till Barbi på Gustav. Jag har kort hår själv men jag vet att de håller kurser ibland i uppsattning och festhår så de är säkert rätt duktiga.

• anders fru

Jenka på Salong Valencia (vid Möllan)är fantastiskt duktig på uppsättningar.

• tinulina

Hej!
    Jag brukar alltid klippa mig på Larsson och Lange och nu har jag hittat en tjej som är lika duktig men hon tar inte 560kr för klippning utan hälften.
    Hon jobbar på Vild och Vacker, hon har precis flyttat hem från London där hon har jobbat för Tony och Guy.
    Hoppas att du blir nöjd!

• rocketqueen

Hej tinulina, vem är det då?

• tinulina

Hon heter Ewonne, du kan läsa om henne på deras hemsida. Jag blev mycket nöjd med klippningen.

• brud aug 2007

Har hört att ToniBo ska vara jätte duktig. Han har salong vid Davidhallstorget. Någon annan som har erfarenhet av honom?

• MKD

Fixar också mitt hår på CHA vid Gustav, vad mer kan tilläggas, de kan sin sak, proffisionella och trevliga, värt varenda krona!!

• MKD

Oj, sent nu... "proffsig" kanske man kan skriva om man helt fetglömt stavningen ;) gonatt på er!

• Simsalabim

Jag ska gå till Evy på 'Odromen. Jag har redan varit på povuppsättning och jag tror det kommer att bli jättebra! Hon har även en tjej där som ska sminka mej och göra naglarna. Jag ska dit på provsminkning i nästa vecka, så jag kan inte än säga hur hon är.

Svar på tråden frisör i malmö