Möhippa i Umeå
Hej!
Syrran ska få spela in egen cd, någon som har nåt tips på var detta kan göras i Umeå?
Eller har någon nåt annat bra tips på ngn möhippeaktivitet i Umeå?
Tack på förhand!
Hej!
Syrran ska få spela in egen cd, någon som har nåt tips på var detta kan göras i Umeå?
Eller har någon nåt annat bra tips på ngn möhippeaktivitet i Umeå?
Tack på förhand!
Jag fick spela in en cd på min möhippa och det gjorde jag på, kan det heta Sound? Det ligger på västra kyrkogatan. Kolla på Eniro om du hittar det. Det är en musikaffär, säljer instrument men har även en studio längst in (så att ingen hör när man skrålar )
Lycka till!
PS: Det var kul att sjunga även om det var pirrigt, så det uppskattas säkert av din syster!
Möhippan har nu varit och vi kollade med 4 sound, men de hade inte tid då vi ville. Blev istället så att vi anlitade Ballerina audio som ligger en liten bit utanför stan. Kan verkligen rekommenderas! Hemsida: www.ballerina.nu Tack ändå för tipset!
Det finns ett ställe på umedalen där man kan få spela in sin egen musikvideo till grönskärm....Och då lägger dom in massa av coola scener på det och så får man det på dvd.
Det har jag hört varit hur roligt som helst för de som gjort dom...
Vad heter studion/företaget på Umedalen? har de någon hemsida eller telefonnummer?
oj hmm det kommer jag inte ihåg. Men om du går in och frågar på skoaffären som heter dna. Och tjejen som är blond(och smal) så har hon varit där. det var hon som tipsade mig=)