• Ladye

Finns det några tjejer här som har friat till sina män`? Och hur gjorde ni?

Finns det några tjejer här som friat till sina boys? Och hur gjorde du?
    Vart det väl mottaget eller vart det sura miner för att det inte var han som fria.
    Berätta din historia för mig? =)

• Svar på tråden Finns det några tjejer här som har friat till sina män`? Och hur gjorde ni?
  • Anna_Sol

I princip sa jag bara att det är dags för oss att gifta oss, och så sa jag att 16 augusti 2008 skulle vara en bra dag. Och på den vägen är det.

• Jag o min kille

Jag sa till min M2B att nu är det väl ändå dax, jag orkar inte vänta längre.. Vi måsta ju tänka lite praktiskt nu när vi har barn ifall ngt (gud förbjude) skulle hända.

Så la jag fram hinderprövningen så fick han skriva under om han ville och det gjorde han

• Jag o min kille

romantiskt värre va?!

• Klurifax

Jag o min kille
    Det var ett frieri som heter duga! Helt i min stil...

Min blivande friade till mig för 5 år sen när vi fick veta att vi skulle ha barn med orden: "Jaha, nu måste du bara gifta dig med mig också... om du vill så klart!" Sen köpte vi ringar som vi skiftade på vår årsdag.

Så nu är det äntligen dags för bröllop!

• Jag o min kille

Klurifax
    Hehehe! vissta var det bra hihihi. Inte så vidare romantiskt. Men jag är praktisk av mig och med barn så känns det som att allt blir mycket lättare. Men sen ville jag ju gifa mig även innan vi fick barn, men då var gubben lite harigare

Gillade även hur din blivande friade

• Theresekarlsson

Jag friade till min på vår ettårsdag när jag var gravid med vår dotter....hade gjort frukost till honom & kom in med en fin bricka o där låg även ett paket med en ring i....han blev jätte fövånad o jätte glad...

• N I N N A

Min blivande man fick en snygg silverring i födelsedagspresent (som är handgjord av www.m925.se) och i den var det ingraverat "vill du gifta dig med mig "Namn""
    Vi var redan förlovade sen 8 år tillbaka :) Så den biten hade vi klarat av. Dock var vi ganska unga då, så att vi skulle gifta oss var inte bestämt iom förlovningen... jaja... lite knepigt kanske. Men så är det. :)

• Ladye

Hehe...inte vidare romantiskt=)
    Jag har i alla fall köpt ringar nu=)

Svar på tråden Finns det några tjejer här som har friat till sina män`? Och hur gjorde ni?