• Svar på tråden Januari-Februari 2008
  • Gotland-08

c_t: det är ju så att en del tycker det är jobbigt och det måste man acceptera Min pappa har så svårt att hålla sina tårar tillbaka och när min bror gifte sig försökte han hålla tal tre gånger men fick sätta sig varje gång för att rösten inte höll...

• Gotland-08

Tack _golden_! De var fina, alltid roligt att se hur andra gör och hittar lösningar.

• Qozze

c_t: En dikt på kudden låter också superromantiskt. Det skulle jag nog aldrig få från min m2b. Men din m2b kanske hellre vill skriva något som bara du får på er bröllopsdag istället för att läsa upp det för alla närvarande?

• c_t

Ja det var helt fantastiskt, blev rörd till tårar.
    Så egentligen känns det inte så farligt att han inte vill läsa egna löften men jag skulle bli glad om han gjorde det.

Sen igår flaggade han för morgongåvor. Han tyckte att "sådana där bilder vore ju väldigt roligt att få" hahaha

• Bzzz

Gotland -08

Var har du hittat stämpeln Nu och för alltid??? Den är såå fin!

Någon som har tips på vart man kan hitta bra papper och framförallt olika sorters papper...tunna, kartong osv??
    Ska iväg och leta tapet idag iaf...hoppas att jag hittar ngt bra.

• Gotland-08

Bzzz: Stämpeln hittade jag på Skapa Hobby på Hornsgatan, jättemysig butik.

Skapa har också papper, Panduro, Åhléns, NK hade en del fina, men missa inte Matton på Norrlandsgatan. De har många nyanser och typer av papper. Det var där jag hittade insidan och pappret till inbjudan/informationen. Dessutom är de billigare än Panduro.

Såg en inredningsaffär som hade VÄLDIGT fina tapeter som låg nära Södra station/tunnelbanestationen på Swedborgsgatan. Hade inte redan tapet hade jag nog köpt någon där...vet dock inte priset på dem.

Lycka till i jakten och skriv om du hittar något. Jag sitter och syr för glatta livet

• Gotland-08

"Hade jag inte.." skulle det ha varit

• Bzzz

Tack snälla! Sker verkligen leta...så peppad att komma igång nu!

Förresten tjejer, har ni planerat någon bröllopsresa? Om ja vart ska ni åka??

Vi ahr bara pratat lite löst ännu...har dessvärre vädigt många förslag!

Svar på tråden Januari-Februari 2008