var hitta bh i min storlek?
var hittar ja en bh eller helt paket me snygga underkläder.... har 70H och de e svårtha ja märkt. Någon som vet? Uppsala eller täby eller norrtälje.
var hittar ja en bh eller helt paket me snygga underkläder.... har 70H och de e svårtha ja märkt. Någon som vet? Uppsala eller täby eller norrtälje.
Jag fick förresten oxå köpa en mkt större kupstl på Change än jag brukar ha. Brukar klara mig med 65E eller F på andra butiker.
emmtil
Var inne på Lustgården och kollade på en korsett till mig att ha underklänningen och där såg jag att de hade riktigt stora storlekar. Du kan ju kolla där annars finns Kungs underkläder (intill Landings på gågatan)Intill Aftersix har du en till underklädelse handlare du kan ju kolla där med.
Min m2bs syster har väldigt stor byst och hon brukar vara i dessa butiker och kolla.
Hoppas du hittar nåt. Jag kan förstå att det är svårt.
OM du har vägarna förbi Stockholm kan jag rekomendera Details på St Eriksgatan - Jag var där och fick så bra hjälp, har storlek 70E och kände mig som vanligt när jag skulle köpa bh - inte särskilt upplyft( ungefär som rattarna känner sig när man försöker klämma in dem i en D-kupa...;)) Men jag fick SÅ bra hjälp och jag fann en Bh utan axelband som jag kunde ha! Nu kommer jag inte ihåg vilket märke det var, bhn är hos sömmerskan för inprovningen men det går att finna hjälp!
Lycka till!
//B
prova vivi och viktoria!
Såg att Change finns i Lund oxå! Någon som har erfarenhet från det stället? Service, utbud osv...
Annars gillar jag "la senza", köpte 4 bh där siat jag var på fields! Finns på internet oxå..
Gabriella Wunderwear, Sysslomansgatan (U-a)
Där handlade jag till mitt bröllop (och även annars). Jag tycker att de är kanon!
Simsalabim:
Jag har bara handlat Change i Lund, men jag måste säga att den butiken är skitbra! Den engelska kvinnan som jobbar där är helt outstanding när det gäller service. Hon kommer in i provrummet, tittar, känner, hämtar ny stl... Precis som det ska vara, men inte alltid är.
Jag har som sagt mkt större kupstl i Change-bh:ar än andra av nån anledning. Då är det bra med nån som känner deras modeller som kan plocka fram en efter en.
Måste dock säga att jag inte hittar så mkt underdelar där. Köpte 2 bikiniöverdelar, men ska köpa enfärgade underdelar nån annan stans, för det var riktigt tanttrosor till...
butique kaiser ligger i uppsala, dom kan sin sak !
Hej. Jag hade dom problemet förut också jag tyckte det var kanon bra på bh ateljen dom som ligger på samma gata som mq i stan fasten lite längre ner om man kommer från centrum.
Kan rekommender www.kisskiss.se stora storlekar till bra pris
De twilfit butiker som har Ella mcpherson. Även vissa f kuper kan funka om du har h.