Jag har blivit hippad!
I lördags blev jag hippad!!! fortfarande är jag ett stort leende, vilken härlig dag jag hade tillsammans med mina härliga vännner! Blev jätteöverraskad o förvånad, trodde nästan inte att det skulle bli något, eftersom jag har så många vänner som bor utspridda och som inte känner varandra - men oj vad de hade fixat o donat!
Dagen började redan vid 8 av att jag vaknar och tror att någon försöker bryta sig in hos oss. jag väcker min sambo lite skräckslaget och han tycker att allt är lugnt, men går till slut upp för att kolla in "inbrottstjuven". Kommer tillbaka med ett brev där det står mitt namn och jag förstår fortfarande ingenting. vecklar upp kuvertet o läser instruktionerna som följer. äter en nervös frukost och packar alla grejer, sätter på mig den lilla söta slöjan, det lilla släpet och tshirten o knallar iväg.
står helt ensam på stan i säkert tio minuter och funderar på om det kommer någon???
Helt plötsligt kommer ett stort gäng springandes - snacka om att jag blev glad att se dem allihopa!
Sedan rullade en Harley Davidson upp bredvid på trottoaren och jag får svida om till motorcykelkläder. har aldrig åkt förut men ska villigt erkänna att jag var alldeles pirrig av glädje o adrenalin. jag satte mig upp bakom föraren och sen följde en grymt häftig åktur både på motoväg och slingrande landsväg. hru kul som helst och riktigt riktigt grymt! Kändes som jag aldrig hade gjort annat än att sitta bak på en HD! :)
när vi kom tillbaka hade tjejerna dukat upp världens picknick och jag bjöds på champagne - mums! sen följde två timmars kämparanda på ett ställe typ som fångarna på fortet - riktigt kul, klurigt, ansträngande och många glada skratt. efter detta var det dags att svara på frågor o för varje svar fick jag på mig en ny grej tills jag hade komplett cowboyutrustning på mig och självklart skulle vi gå linedance kurs! bara musiken är ju skrattframkallande så det blev en skitkul timme där vi fakiskt blev riktigt grymma på linedance! det finns tom en film som visar våra talanger, vi skrattade duktigt när vi fick se oss själva in action!
Sen blev det tid att byta om och göra sig festfin till middagen hemma hos en av tjejerna. o vilken mat, o dryck, och tårta o allt! Fick till o med presenter under kvällen - jätetroligt. drinkar följde och kvällen avslutades med många timmar på dansgolvet innan jag stupade i säng vid 4-tiden.
En grymt härlig, rolig, underbar, fantastisk dag med mina härliga vänner som jag sen kommer att glömma! Blir alldeles varm när jag tänker på vad de fixat till mig! lycko er som har er möhippa framför er - njut!