• *Jenny*

Parfym som luktar vattenmelon eller gurka?

Finns det någon som kan tipsa om nån parfym som luktar vattenmelon eller gurka?

• Svar på tråden Parfym som luktar vattenmelon eller gurka?
  • Pillapillan

Eller så kan man använda hudlotionen från Vaseline Intensive Care med Aloe Vera och Gurka :o)

• Modestie

Den här var det om jag inte minns helt fel. Min syster gillade den jättemycket. www.strawberrynet.com/productDetail.aspx

jag sniffade på dne igår, då jag också gillar melondoft. Tyckte dock just denna variant var väl kryddig, testade däremot en ljusblå flaska som hette Samba Ice och den tyckte jag var mer melonig!

Annars har jag sett att TIGI harcare har en kroppsserie med b la body splash som ska dofta melon. Den ska jag nog testa att beställa, det är ju så somrigt

• Lady o Lufsen

The Body Shop har kanske...dom har ju allt annat- fikon, passion...

• Ellte

Om man får föreslå även krämer älskar jag Åhlens Shimmering Bodylotion som luktar tokgott melonigt! (Och dessutom skimrar underbart i guld!)

• jocelyn

Vaseline intensive care aloe fresh luktar verkligen gott.

Är nyfiken på Marc Jacobs-parfymerna; var köper man dom och vad kostar dom?

• Hyde Park

Aqua de Gio, (Georgio Armani tror jag) luktar gurka och är sååå fräsch på sommaren!!

• Modestie

Hmmm, får nog testa den där Åhlens krämen iaf, melon OCH skimmer, kan väl inte bli bättre

• succubusan

gurka? vad skumt det lät tihi :D

• luzorsus

lukta på den blåa från ralph lauren, luktar otroligt smaskigt!

• MrsNilsson

Cucumber Melon heter en doft ifrån Bath and Bodyworks.Finns som parfym, tvål, body lotion etc..Tyvärr finns denna endast att köpa i USA,om man har tur kan man hitta den på ebay också.. Doften är helt oslagbar!! :)

www.bathandbodyworks.com

• *Jenny*

Tack för alla tipsen!

rocketqueen:

Vart kan man få tag i Marc Jacobs Cucumber Splash och Fresh cucumber Baie?

• rocketqueen

Marc Jacobs finns nästan alltid på Ebay, Fresh "Cucumber Baie" tror jag faktiskt att jag sett på de största Åhlensvaruhusen här i Sverige. Escada har förresten en Edp också, och Ava Luxe "The Beach" är väldigt gurkig...Kiehl's gör en olja som doftar gurka också, vet tyvärr inte om den finns i Sverige dock.

Svar på tråden Parfym som luktar vattenmelon eller gurka?