• Miss Cykel

30 juni 2007 - Ny tråd!

Vår förra tråd stängdes av, så här har vi den nya!

Den gamla tråden kan ni läsa här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2149177-25.html

Hoppas att ni alla hittar till den här tråden. Här är vi som hittills "skrivit in oss":

* Miss Cykel: Sätra Brunn, Sala
    * snart Fru Cardenas: Gamla Uppsala kyrka, Uppsala
    * A&R: Mariakyrkan, Ljungby
    * Pruppa, Össbygarns kyrkoruin, Brottby
    * kärogaleb Onsala kyrka, Kungsbacka
    * hemligt,HA Rådhuset,GBG
    * Edsbybrud, Ovanåkers Kyrka, Edsbyn
    * Perkan, Gustaf Vasa Kyrka, Stockholm
    * Marsuinna, V. Husby kyrka, Norrköping
    * Annapanna, Järvsö kyrka i Järvsö
    ¤ maria070630, Bergshammarkyrka, Nyköping
    * Te66an, Dagsbergs kyrka i Norrköping
    * Smurfa Gbg, Domkyrkan i Växjö
    * Sonn to be fru N, Helsingfors

Ni andra - kopiera gärna listan och skriv in er också! :)

• Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!
  • mrsfiffin

Hallå igen.

Jag är inte särskilt stressad. Men ser mycket fram emot den stora dagen. Allt ser mycket ljust ut förutom vädret, som ska vara ostadigt (eventuellt regn) och det är det sämsta för oss som bara tänkt vara utomhus om det är hyfsat fint väder; annars ska vi vara inne. Vi måste ju veta om det regnar eller inte kl. 16!

Idag åker vi upp till dalarna för att få lite lugn innan bröllopet. Idag ska vi inte göra något vettigt alls och på fredag ska vi bara in till Avesta en sväng för att betala floristen och lite annat pyssel. Sen kommer tärnan och hennes man vid lunch. Så då ska vi umgås och ha det bra. Grilla lite kanske??

Det här blir sista dagen på BT innan jag blir fru :)

• Vickster

Måste man ha Festprogram? Vad ska det stå i det om man inte har allsång, förberedda lekar osv???

• mrsfiffin

Man måste absolut ingenting! Vi ville ha ett för att det är ganska många som inte känner varandra och då är festprogrammet en bra plats att skriva något skojigt om alla (viktigt tycker jag att det bara blir typ "brudgummens syster" och inget mer).

Men man klarar sig utan festprogram också! Gör som du tycker känns bäst.

• pruppa

vickstr - vi tänkte först inte ha festprogram, men har gjort ett ändå!
    utan sånger men med lite skojiga texter,tex. barns tankar om äktenskap, lite info om vårt gemensamma liv, ett korsord om oss, gäst info! tänkte att det kan va kul att ha nåt att läsa!

vi träffa prästen i går äntligen!
    känns inte så himlans bra men vi blir gifta o det är huvudsaken!
    nu ska vi strax åka till lokalen o börja pynta den!

om 2 dagar sitter man hos frissan...
    har inte greppat detta än men nervositeten kommer på lördag om inte innan!

• Miss Cykel

Vickster: Man måste verkligen inte det. Vi har det för att vi ville ha en liten presentation av varje gäst + lite allsånger.

I natt kom min m2b hem. Mysigt. Har dock problem att få honom att vakna, han har jobbat så hårt och har mkt sömn att ta igen... Vi som snart ska iväg och träna på att dansa vals!!

Ikväll ska vi träffa prästen igen för ett riktigt genrep med tärna och marskalk.

Annars tror jag att det mesta är under kontroll. Nu är det bara att be vädergudarna att lägga alla regnskurar smart så man slipper bli dyngsur...

• Vickster

Ok, tjejer. Sista dödsrycket nu!!

Hinner vi ses härinne en sväng på lördag eller???

Gud, vad mycket det är som ska göras nu.

Vad gör ni???

• hemligt, HA

Jag gör allt i slowmotion, borde packa. En massa små saker kvar bara. Naglarna gör jag imorgon em. Det är det sista innan lördagens härligheter. Blev hippad igår och är lite bakis, trots världens gulligaste och snällaste hippa.

• Marsuinna

Hej tjejer!

Hur mår ni? Nervösa? Stressade? Lugna? Själv pendlar jag lite... Ibland nervös ibland lugn

Idag har jag gjort fina naglar, ftt fina fötter och ögonbryn

Japp, vi åker också bort efter bröllopet.
    Närmare bestämt på tisdag. Kommer med sakna mina flickor men det ska bli så skönt att bra få ro om varann. Min man och jag

Jag tänkte på detta med presteter till folk som hjälp till.. När har ni tänkt överlämna dom? Vi tänkte nämligen köpa presenter när vi är i Tallin och ge efteråt.. Är det dumt?

Såja tjejer... Bara en och en halv dag kvar....

• hemligt, HA

Jag är nervös över vädret.
    Jag vill ha uppehåll men det verkar inte bli så. Köpa paraplyer och mer "varmare" kläder till tonåringarna. Shit

Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!