• bupan

vart sjunga in CD i trollhättan???

hej alla!
    nu behöver jag hjälp..sitter och planerar en möhippa som ska hållas i trollhättan men lider nu akut brist på vad vi ska göra under 1-2 timmar på eftermiddagen.. kan någon tipsa om vart man ska vända sig om man vill ex låta bruden sjunga in en låt på skiva??? har letat på nätet utan att hitta något.. jag är tacksam för alla svar!

• Svar på tråden vart sjunga in CD i trollhättan???
  • Brud i Thailand....

Du kan testa;
    Fredrik som har en inspelningsstudio, 073-996 32 37, annars har han kontakt med en annan kille som kan hjälpa dig. Jag tänkte oxå fixa det på en möhippa men det kostade 1000 eller 2000kr och de andra tjejerna tyckte det blev för dyrt ihop med andra aktiviteter.
    Om fint väder är minigolf på Spikön mysigt.
    Kanske en champagneprovning på 43kvm.
    Kanske göra en kalender m hennes bilder tagna på "Icon" (hörde en svensexa som gjort det med div roliga ateraljer)
    Det finns en pysselbutik nära biblioteket som fixar "pysseltillfällen" med Scrapbooking osv, kanske till gästboken på bröllopet.

• bupan

tack för dina bra tips och tele nummer.. den där champagneprovningen lät ju himlans mysig, vet du kanske kostnad för detta???

om du har fler tips på vad man kan hitta på så är det bara att presentera dem, jag tar tacksamt emot alla tips :)

• Blivande Fru Ljung

Kolla frititsgårdarna. Dom kanske gör det för en billig penning?
    Har för mig att vi var på Lextorps när jag pluggade. Det fanns i varje fall en kille som hette Bjarne. Han hjälpte oss att spela in en egen cd. Hur kul som helst.

Svar på tråden vart sjunga in CD i trollhättan???