• Kika

Krokimodell

Har letat efter en krokimodell till en möhippa. Har mejlat den killen som det oftast tipsas om här på bröllopstorget, men han är dessvärre fullbokad och hade inga kolergor att tipsa om. Har även försökt via Studieförbundet, Medborgarskolan och andra som har krokikurser, men utan napp. Nån som har någon bra idé på något annat ställe att ringa till?

• Svar på tråden Krokimodell
  • Secondhandbarn

Var? Min pojkvän har jobbat som krokimodell tidigare och kan säkert ställa upp.

• Kika

Secondhandbarn - det låter intressant. Du får hemskt gärna lägga ut din e-post så kan vi prata vidare där om detaljerna. Jag vill helst inte lägga ut min utifall den blivande bruden är här inne och kollar ;)
    Tack på förhand!

• Antico

Annars hade det säkert gått få en riktig konstmodell hos Konstmodellernas yrkesorganisation som har modeller litet här och där, www.kyo.se men de kanske är dyrare än ni tänkt er (eller så är det tvärtom). Synd att han som var fullbokad inte var med där, då hade han väl hjälpt er.

• Kika

Jo, han var medlem där, men sa att det inte var så många andra i Skåne än han.

• HanHonTänkerPå

Råkade snubbla över inläggstråden här och antar att Secondhandbarn här ovan är min tillkommande (då det inte är det vanligaste namnet). Tillika har jag jobbat som krokimodell.
    Utifrån dessa antagande bör jag vara den som åsyftas. Vad hade möhippan för planer för en krokimodell?

• Kika

HanHonTänkerPå - trevligt att höra av dig. Men nu är det kanske lite kort varsel - möhippan är imorgon ;)
    Men om det ändå är en möjlighet får du hemskt gärna lägga ut din e-post så kan vi prata vidare där om detaljerna. Jag vill helst inte lägga ut min utifall den blivande bruden är här inne och kollar.

• Tärnan07

Tack för tipset! Vad kostade detta???

Svar på tråden Krokimodell