vad kan man ge sin man i 1-årig brollöpspresent?!
Har också börjat fundera på det. Är det ingen som har några tips?
Jag gjorde ingen secrtet box när vi gifte oss så jag funderar på att ge honom det på ettårsdagen i stället. Om jag törs...
Efter ett års äktenskap firar man pappersbröllop har jag för mig... en bal toarullar kanske?
Skämt o sido, kolla med honom ifall det är något speciellt han vill ha? Är det tänkt som en total överraskning kanske du inte ska fråga utan istället försöka klura ut något. Har ni inga barn kanske ni kan åka iväg på en weekend någonstans? Eller varför inte "bara" en hotellnatt på annan ort, brukar vara mysigt att komma iväg på! Barn kan givetvis också följa med, men kanske man skulle uppskatta en hotellnatt lite mer på tu man hand
Ja det var en ide, själv sitter jag dock här med magen i vädret och känner inte alls för sådana bilder :) Andra ideer???
Secret Box är ju en toppenidé (om man törs ) Det passar ju fint till pappersbröllop
bröllop15/7
men är det inte kul att ha bilder på magen? det är många fotografer som tar just gravid-bilder.
det ska jag göra när jag blir gravid, det lovade jag min secret box-fotograf
Toarullar, ja det behöver vi ju, hehehe. Vi har redan resmål också eftersom det blev "bestämt" redan på bröllopsmiddagen då våra gäster fick ett varsitt nummer tilldelat som sedan drogs och vinnaren skulle bjuda på middag på ettårs-dagen. Barn har vi två av och som sagt ett i maggen.
Fortsätt gärna tipsa, nu måste jag åka och hämta dottern på dagis.
Håller nog hårt vid Secret Box, det finns i mina ögon inget vackrare än en gravid kvinna!!
Men jag kan lista lite mer tips om du vill... märkligt att det är lättare att tipsa åt någon annan, när min sambo fyller står jag som ett frågetecken och vet inte vad jag ska köpa!
Parfym, aftershave eller liknande (kanske liiiite dyrare än Axe )
Smycken (om din man nu bär smycken vill säga)
Vad som helst med knappar på som styrs elektriskt (kamera, videokamera, DVD-spelare ets)
En finare whisky, likör, congac etc.
Har ni ett fotoalbum eller liknande från er bröllopsdag, om inte är det ju en utmärkt present. Med kort, citat och minnen från er speciella dag
Du hittar nog den perfekta bröllopspresenten!
Detta vart resultatet som min käre make fick i ettårig bröllopspresent av mig uppförstorat lite och inte lika suddigt.
www.familjeliv.se/krypin/sahlenius/gallery/php8s9uh5.jpg
En urvackert foto är också min idé.
Måste bara säga bröllop15/7 = supervackert!
Skottdagen 2008
Tacktack.