• knufs

Mina fantastiska vänner

Mina vänner hippade mig i lördags.
    Ojojoj va lyckat det var.
    Kan inte säga att jag varit nervös och gått och haft ångest över o bli hippad men man har väl förståt nånstans långt in att man skulle bli det så småningom och nu är det ju inte så långt kvar.(gifter oss 16 juni) Så i lördags morse ringde det på dörren och utanför stod ingen människa men väl en påse med lite kläder och uppgifter för mig att göra.
    Fick på mig en hiskelig aprikos kavaj i värsta "taikonstuket", vita byxor med pressveck och en rosa top. I brevet stod det att jag skulle äta frukost med familjen och sen ta spårvagnen ner till Linnéplatsen och där väntade nytt uppdrag. Min syster tog emot mig och där fick jag sminka mig själv utan spegel och därefter skulle jag ta polaroid kameran jag fått med i påsen för att ta kort på en person och en hund och så skulle jag ta ett kort på ett förälskat par. Fick gjort detta och nästa stopp var på 7 eleven på Linnégatan där stod näste man med ett par gummihandskar och där skulle jag leta i papperskorgarna som stod där efter ett frankerat kuvert. Hittade det som tur var direkt. Då skulle jag ta det och lägga i bilden med mannen och hunden och skicka det till sambon. Efter det skulle jag fortsätta ner mot Järntorget och på vägen köpa en bukett med blommor för 100 kr och binda mig en brudbukett och den skulle jag sen sälja på Järntorget. DET var svårt, frågade nog över 20 personer innan jag fick sålt den. När jag var klar med det så gick vi alla in på Cigarren på Järntorget och tog en kaffe. Efter det kom nästa uppdrag och då skulle jag gå till en sexbutik på andra långgatan och köpa mig en leksak. På väg till affären stötte jag på en annan tjej som var på uppdrag så vi pratade lite och skrattade åt varann.Gick sen in i affären och hittade en fin leksak, prutade ner den från 269 till 200. Han tog kort på¨min "vän" och sen skulle jag tillbaka till Cigarren. Därefter skulle jag inskaffa en ögonbindel och det fick jag gjort snabbt. Fick den för ögonen och efter det åkte vi iväg med bilar och hamna tillslut på Gökboet på Hisingen (aktivitets centrum) där hade vi femkamp med massa skojjiga grenar och mitt lag vann utan extra hjälp vi kämpade helt enkelt så bra. Efter det så fick jag återigen på mig ögonbindel och blev runt körd i 20 minuter och till sist hamnade vi uppe på Ramberget och där hade vi picknick. Sen återigen på med ögonbindel och åkte runt stan en lång stund.
    När vi tillslut kom fram så fick jag gå armkrok med in och när vi kommit in så var vi hemma hos mig. (fick lite nojja för att jag inte fått städat själv och inte hade kontroll men min sambo hade varit jätteduktig och städat så fint) Där hemma hade några kommit tidigare, så när min chafför och två tjejer till kört omkring på mig i ca 30 minuter, hade de förberett lite mat och vin och andra grejjor. Fick en supermysig och god middag och efter en stund så ringde det på dörren och utanför stod en tjej som skulle ge mig en lyxstund. Fick vaxade ben, helkroppsmassage, manikyr, ansiktsbehandling och till sist en festsminkning. Så lyxigt och blev så nöjd.
    Efter det hade vi chokladprovning (passar ju mig perfekt) och meningen var att vi skulle gått ut senare men när vi var klara med choklad provningen var klockan 24 och vi hade som mest trevligt så vi bestämde oss för att vara kvar. Höll på till kl. 02,30 innan sista gick och jag hade så himla kul och mysigt och var bara såååå nöjd. Tänka sig vilka vänner man har.

Svar på tråden Mina fantastiska vänner