Jag blev hippad!:):):)
Igår! Det var så roligt..hade haft mina ningar.
ALLA mina närmaste vänner och syskon var med!
Svägerska hade lurat mej att vara barnvakt,för doms kulle på bröllop..
Men när brossan kom med trollungen,så kom hela hippa gänget.
Det vart blindbock,fick åka buss till pendeltåg där på tåget fick jag leda ALLSÅNG,det var vääldigt trög publik tycker jag dock;)
Jag hade fått "snygg"kavaj,pulsmätare,och midjebälte med pulsmätare.Jag var INTE snygg:)
Sen blev det ögonbindel igen och mer buss till ett bussgarage,där jag fick KÖRA BUSS: Det var superkul!
Jag fick se till att köra perfekt och stanna vid busshållsplatsen helt korrekt för att ev barnvagnar skulle komma på lätt.
OBS!!Detta var inom bussgaragets inhängnad!
Sen vart det champagen jag fick Busskörkort.
Vi gick till Rålambhov parken och hade picnic,sumobrottning.
Jag fick presentera alla,hur jag kände deom.Under dagen ställde dom frågor som,säg 7 killar du vart ihop med?
Säg 7 av dina dyraste ägodelar?Ouups,det blev ju lätt:)Villa,bilen,den årliga shoppingrundan med den blivande,RINGEN,köket,mfl.Sen frågade dom om jag hade träffat nån frånnätet någon gång..med det vi hade inte nätet på samma vis ju för 11år sen,så det gich ju bort,hihi.
Det var så roligt!Sen åt vi middag och dushade på en av tjejernas kontor..där dom vid middagen sa var och en en sak dom kopplar med mej,det blev disktrasor för jag/vi städar jämt:)
1 Nr av Vi föräldrar,för jag är den andra frågar om sina barn,hihi!
mm
Sen gick vi till ALLADIN där vi dansade till 3 på natten:)
Så det var hur lyckat som helst!