• chiqitita

Hor ofta ringer din man när han är borta?

Om din man åker bort på antingen tjänsteresa eller bort med kompisar. Hur ofta ringer han dig då och ringer du med?

• Svar på tråden Hor ofta ringer din man när han är borta?
  • Azacia

Vi bor i olika länder och brukar prata på skype minst en gång om dagen, ibland skickar vi sms under dagen, men det är så dyrt att skicka från min mobil, så jag gör det via skype istället.
    Annars när vi bor i samma land och är borta brukar vi pratas vid flera ggr om dagen, men det beror på vad vi gör.

• Fru Enamorada

oj vad ofta många verkar höra av sig till varandra.. vi brukar, om vi är hemma i sverige, ringas en gång om dagen men det blir ju oftast ett par sms också. är han eller jag utomlands brukar vi prata varannan dag, men smsa varje dag..

man måste ju få nånting gjort också, kan inte snacka i telefon hela dagarna ;)

•  Miss Cee

Om någon av oss är borta så skulle vi höra av oss iaf en gång/dag.

• Fru Henax

Min man skickar alltid ett sms där det står "landat" när han kommit fram dit han ska, det är i princip ett "krav" från min sida. Alltid lite orolig när han flyger...

När han är i t.ex. Sydamerika så hörs vi av per telefon ca varannan/var tredje dag. Där emellan blir det kanske nåt sms/mail.
    Är han i Europa och vi inte har nån tidsskillnad att ta hänsyn till blir det oftast ett samtal/dag.

Och det är i princip alltid han som ringer när han kan/hinner då jag inte vill ringa och störa när han jobbar!

• PennyJenny

Beror sig på vart han är och varför. Om det bara hänger på honom så blir det i alla fall en gång på kvällen. Om han reser i tjänsten kan han inte alltid styra över det själv, utan då får vi ta de tillfällen som ges. Men annars, en gång om dagen typ.

• Tussa85

oj, de kan va alltifrån 1 gång till typ 5! ibland blir man tokig han är industriare, han ska väl för sjuttsingen jobba oxå?!

• MrsMoreira

vi hörs varje dag på jobbet, även när vi är hemma i Sverige.

• mrsfiffin

Vi brukar prata med varandra en gång om dagen när min m2b är bortrest. Man ska ju lyckas jobba också. Han är nästan aldrig borta på helgerna.

• förhoppningsis

Oj vad ofta ni hörs, min sambo reser en del i jobbet men han jobbar verkligen hela dagarna då så det brukar bli ett "landat" sms och så blir det godnatt sms. Är han på killresa så hörs vi en gång per dag vid middagstid eftersom det lätt blir att de går ut på kvällen och då blir det sent för godnatt samtalet. När jag reser så blir det samma sak. Nöjesresa kan det även bli typ "sitter i solen och äter glass" sms

Svar på tråden Hor ofta ringer din man när han är borta?