Hor ofta ringer din man när han är borta?
Om din man åker bort på antingen tjänsteresa eller bort med kompisar. Hur ofta ringer han dig då och ringer du med?
Om din man åker bort på antingen tjänsteresa eller bort med kompisar. Hur ofta ringer han dig då och ringer du med?
Någrea ggr under dagen beroende på var han är. Som sist var han på ett slott med skitdålig mottagning, och det var irriterande att bara höra vart tredje ord... Då SMS:ar man ju hellre.. Men det blir alltid ett god natt-samtal (spelar ingen roll hur mycket el. lite vi har prata m. varandra under dagen).
Är det skillnad om han åkt på en killresa då? Jag märker t ex hur min man ringer mycket mindre om han åkte nånstans med sina killkompisar. Först blev jag lite sårad men förstod sen att det inte var så konstigt.
Tja, med två småbarn hemma så blir det inte mycket killresor Men jag kan tänka mig att det blir så som du säger. Oftast är det ju lite mer action på än sån resa än på en affärsresa.
oavsett vart han åker, oavsett om det är till jobbet, iväg till polaren, fest med killgäng eller jobbresa utomlands så har han alltid ringt ett par gånger på dagen och sen ett par påkvällen.
Det varierar beroende på vad han gör. Om han han har möjlighet och tid alltså. Men vi ringer alltid och säger god morgon och alltid innan vi lägger oss. Sen nån gång under dagen. Minst :)
Min brukar ringa när han kommer fram , oavsett "killresa" eller jobbresa. Och innan han åker hem. Är han borta längre så messar han eller ringer en gång under veckan. Eller så små söta mess när vi ska sova. Fast då är det nog jag som messar först och han som svarar. Det är sött.
Hittills är det jag som åkt bort och han har ett behov av att prata varje dag minst en gång. Jag hade inte samma behov utan mailar gärna och så, men han tog jätteilla vid sig de gånger jag inte hört av mig ofta så nu anstränger jag mig o hör av mig.
De gånger han åker bort ringer han absolut varje dag.
Vi bor isär pga mitt jobb o jag är den som reser mest också. Vi hörs minst en gång (långt samtal) varje dag o sen ett gäng sms, mail, etc.
Min gubbe jobbar borta mån-fre och vi hörs väl ca 1-2 ggr per dag
När min man gjorde utlandstjänst blev han retad för att han ringde mig så ofta... 1 gång/dag! Det skulle inte jag kalla ofta. Annars brukar vi höras 1-2 ggr/dag. Om han är ute med kompisarna brukar det vara jag som ringer typ 1 gng... Själv glömmer han mig då...