• prinsessan_

Gråter till Runaway Bride

Ligger och tittar på Runaway Bride på TV3 och lyssnar på Richard Gere (det lilla frieri-talet)...

"Jag kan garantera dig att det kommer att komma tuffa stunder. Jag kan garantera dig att någon av oss någon gång kommer att vilja sticka iväg. Men jag kan också lova dig att om jag inte friar till dig nu så kommer jag att ångra mig resten av mitt liv. För jag vet i djupet av mitt hjärta att du är den enda jag någonsin vill ha".

Gud, jag började tokgråta på en sekund.
    Varför säger aldrig min sambo såna saker till mig, sånt som får hjärtat att bara sluta slå en sekund? :D

Tänk om livet vore lite mer som i filmerna. I alla fall någon gång ibland.

• Svar på tråden Gråter till Runaway Bride
  • bröllops häxan

:D Hi.. Vad söt du är *L*

• prinsessan_

Ja, man är väl en hopplös romantiker *suck*

:)

• emma77

Min blivande man frågade i oktober om jag ville gifta mig med honom, och varje gång jag ens tänker på det så stannar mitt hjärta ett ögonblick. Jag tror man ska akta sig för hollywoodromantik. Förväntar man sig romantik som författare tjänar miljoner på att skriva av sin sambo, som förmodligen inte skriver romantik som levebröd, så kan man nog bli besviken.
    Min sambo kommer aldrig vara killen som köper blommor ofta, spontana presenter osv, men jag vet att han ALLTID kommer att vara där när jag behöver honom, och att han älskar mig mer än något annat i världen, så blommorna spelar ganska liten roll i sammanhanget.

• emma77

När jag nu läste igenom mitt inlägg låter det lite som att jag dissade det första inlägget, och det var inte alls meningen! Jag förstår precis vad du menar, mitt inlägg handlar mer om hur jag resonerat kring just romantiska scener, inte hur jag tycker andra ska göra det. Ibland kan det se så konstigt ut när man lagt upp det man skrivit, blir inte riktigt som man tänkt

Svar på tråden Gråter till Runaway Bride