• Ewe

Manlig strippa??

Nån som vet var man kan få tag i en manlig strippa??
    Har googlat på det o de enda ja hittar e en show på 15 min för typ 2500!! De e lixom drygt 166kr/min. Klart hon ska få en manlig strippa oavsett kostnaden men de vore ju trevligt att ha råd med lite annat oxå.. Tips nån??

• Svar på tråden Manlig strippa??
  •  Miss Cee

Vill bara i all välmening uppmuntra dig att ta reda på att din blivande bruden utan tvivel kommer att uppskatta er anträgning...Det finns många brudar som inte skulle göra det, och det är synd både för er och hennes del och så skulle vara fallet.

(Sagt helt utan pekpinnar, för en gångs skull)

• Ewe

Hehe!! Hon vill de! Hon har sagt de sen hon var 14 o sa de senast för 1 vecka sen, de e därför de e ett måste!!

•  Miss Cee

ok, bra att ni kollat!

(kan tyvärr inte hjälpa dig...)

• Kakan2007

Vet inte var det går att få tag i någon billig, kan bara berätta vad vi betalade och det var 2300 för ca 15 min. Längre hade vi kunnat få för samma pris men det räckte...

• Raspberry

Nja. Jag tror nog att priserna ligger ungefär så.

• snart Fru Cardenas

oj vilka priser... man kanske ska byta karriär :)

• nenne78

haha, lös det billigt - jag fick en manlig strippa som ställde upp helt gratis. Han hade iofs inget val eftersom det var ett uppdrag på hans svensexa och det dessutom var min (numera) man. *fnissar* Didn't see that coming!

• snart Fru Cardenas

härligt då har du ett proffs hemma då? han kanske vill ställa upp? :):)

• nenne78

moahahahaha!

OK, Vi säger 500 jämnt inkl frakt. Ska han ha sina stringkalsonger med kohuvud och nosring i mulen som muar när man klämmer på den?

• Sandras  dröm

Vart får man tag i en kvinnlig strippa? Hur mycket ska man betala? Tänkte att det kunde vara kul på makens svensexa.

• Bröllopsplaner

Sandras dröm> Men inte ska väl du ordna med det? Det är väl isf hans kompisar som ska fixa?

• Lisa78

Beror väl på vilken stad det är i? Lättare att fixa olika "kvalite"/pris i sthlm t ex...

• Ewe

Tack för era svar. Det e i stockholm, men jag hittar bara det här.. Vet inte var jag ska leta.

• Lisa78

Det finns billigare men då kan man ju inte vara säker på "kvaliten"...

• Ewe

Lisa78
    vet du var man kan få tag på billigare??

• LK73

Var på möhippa i helgen och där var just en manlig strippa från det företag du skriver. Kan bara säga att allt fungerade jättebra och att det verkligen verkade seriöst! Några av oss var osäkra på om bruden verkligen skulle uppskatta detta, men med facit i hand blev det kanon! Mycket pga att strippan verkligen frågade hur hon "var", om hon var blyg osv. Eftersom hon kan vara det så körde han inte i "180" utan det blev mest bara skoj o alla skrattade. Det var värt pengarna, även om vi hade funderingar på att istället köpa ett smycke eller så till bruden. Men nu var vi också 14st att dela på det, så det blev överkomligt. Hoppas det blir lika lyckat för er!

• Ewe

Skönt att få bra recenssioner!! Tror de kommer bli kanon!

• jagärsåkär

ni har inga killkompisar som vill ställa upp då? Fast det blir ju aldrig samma sak...

Svar på tråden Manlig strippa??