• mian73

Så segt så jag snart blir tokig!!!

Är det fler som har problem med att sajten är sååååå långsam på kvällarna. Nu är det så jag snart ger upp. Hälften av gångerna jag trycker på ett inlägg tar det hundra år innan man får fram det och resten av gångerna kommer det fram en sida där det står att ett allvarligt databasfel uppstått...

Jag ger snart upp!!!

• Svar på tråden Så segt så jag snart blir tokig!!!
  • snart Fru Cardenas

nä samma här.. har inte kommit in på 10 minuter. har varit så här i ett par månader. fattar inte varför.
    irriterande.
    finns det inte någon man kan fråga?

• Fru någongång.

samma här, och framför allt på kvällarna. Kanske är så att det är många inne på kvällen, fast det skall den ju klara av ändå tycker man, hemsidan alltså

Hoppas på en bättring snart

• jessisca

hur ofta rensas gamla trådar eg här på BT? Jag menar, när man söker kan man få träffar på flera år gamla trådar, vore d inte en idé för nån form av moderator att typ rensa lite i arkiven?! d måste ju servern må bättre av, o funka snabbare...

• 24maj08

Skönt att det inte var min dator det är fel på... man börjar ju undra när det går hur segt som helst!

• Clobberella

Det verkar som att det kommmer nya uppdateringar på FL om 10 dagar (moderatorerna där har löjliga "nu räknar vi ner, bara 10 dagar kvar"-signaturer på sina inlägg) så man kan ju hoppas att det händer något här på BT också...

• Aerobicsbruden

Skönt att höra att man inte är ensam om att ha det segt här.

• 20070607

Ja guud vad längsamt det går. Har varit irreterad och tjatat på "gubben" att det är nåt fel på datorn, men så var det ju inte. Tur att jag har mö´jlighet att sitta lite på dagarna men det är ju svårt att hänga med i snacket....

• Gabbies

Patrik kanske kan svara på varför det går så segt??

• ringsökaren

Tänkte också att det var min dator som började hänga upp sig lite

Svar på tråden Så segt så jag snart blir tokig!!!