• Nennie06

DuWop läppglans..

skulle gärna vilja ha lite "fylligare" läppar men tycker att operation är att ta i ....finns ju olika läppglans på marknaden som lovar detta men har mest hört dålig kritik...dock inte om DuWop(stavas kanske inte så) Venom Gloss..har tydligen fått bra kritik..ngn som provat? Vet ngn var man kan köpa det(om inte från internet)?
    Tack på förhand!

• Svar på tråden DuWop läppglans..
  • snart Jockes fru...

...vet att Kicks har...kan inte ta gift på att det är samma märke, men dom har nån sort i alla fall..
    har inte testat själv
    Om du hittar, skriv och berätta hur det funkade...

• AnniePannie

Jag har testat Duwop lip venom och jag inbillar mig att läpparna ser lite större ut efter ett tag, det känns iallafall så ;)

Jag handlde det på pulpstore.se

• AnniePannie

oj såg nu att de inte hade det kvar där, men om du kan tänka dig att handla över internet så har har www.accessora.se
    det! :)

• Bröllopsplaner

Jag ÄLSKAR DuWups läppglanser! De sticker dock rätt ordentligt i början.. så testa några gången innan så att du är beredd.

• Nennie06

Tack för alla svar!..mm har sett att kicks har ngn egen variant men har inte hört ngt alls om den varken bra eller dåligt..Bröllopsplaner: var köpte du läppglanset?

• Bröllopsplaner

Jag köpte mitt på Sephora i New York.. efter ha läst massor om det. Kuriosa: Det är Jennifer Lopez favoritgloss. Haha.

Kolla nätbutiker är mitt heta tips. Jag kommer garanterat köra detta on the big day.

• Nennie06

ajdå...kan bli svårt att åka hela vägen dit...får väl prova någon nätbutik...trots att jag är lite emot det..känns inte så säkert men men..accessora kanske är bra..

• Lianna

Jag har DuWop i färgen Lantana. Det sticker ganska mycket men jag vet inte om jag får fylligare läppar... Nä.... Men däremot är jag väldigt förtjust i just den färgen så jag kör hårt trots avsaknad av fylligare mun...;)

Svar på tråden DuWop läppglans..