• byrdie

imorgon e de dax!!

som rubriken lyder så e de dax imoron, ja ska fria till min sambo och e störtnervös. jag har allt planerat och hoppas bara att allt går enligt planerna, men tänk om han säger nej??

vi har tidigare pratat om att förlova oss men han har sagt att vi tar de som de kommer, så nu har jag helt enkelt tagit saken i egna händer.
    ringarna ligger hemma i byrålådan och väntar.

har planerat det hela så att jag skall möta honom när han slutar jobba imorn, vi har redan sagt att vi ska hitta på något då, å så ska ja ha med champange, chokladdoppadejordgubbar och lite annan pic nic mat å så ska vi gå till en park i närheten.
    jag e så nervös att jag håller på å dö nu..

• Svar på tråden imorgon e de dax!!
  • lotta49

Guud va spännande! Håller verkligen tummarna! Lycka till !

• Mi_24

Härligt, vi håller tummarna för dig. Hoppas att ni får en riktigt mysig dag!:)

• Berra

dags för förlovning !!

så himla mysigt det låter.. jag blir lite tårögd faktiskt utav att läsa vad du har skrivit, jag hoppas verkligen att din blivande man kommer att svara ja..
    själv var det 1,5 år sedan förlovning och det var underbart även det..

inbokade på hotell efter ett par timmars skoter tur , sen bubbel pool och ngr öl. Champange på rummet till de gäster som var inbjudna. Middag och massor av ljus och blommor överallt kring oss i restaurangen. Efter middag vidare till puben, in åt små timmarna..

hoppas det går bra för dig..

/ berra

• Fru någongång.

Lycka till !!!! Skriv gärna och berätta hur det gick .

kram

Svar på tråden imorgon e de dax!!