Vilken pulverdiet är bäst?
Hej!
Tänkte testa att köra lite pulverdiet, men det finns ju en uppsjö olika- Naturdiet, Nutrilett,Modifast etc.. HAr ni ngt tips om det fionns någon sort som smakar ok (både bland soppor&smaker som tex jordgubb?
Hej!
Tänkte testa att köra lite pulverdiet, men det finns ju en uppsjö olika- Naturdiet, Nutrilett,Modifast etc.. HAr ni ngt tips om det fionns någon sort som smakar ok (både bland soppor&smaker som tex jordgubb?
Kan rekomendera Camebridge. Lite dyrare (dock inte så mkt). Smakar helt klart bäst av alla. (Har provat det mesta). Både soppaorna shakerna och bars finns, alla lika goda.
Jag kan också rekomendera cambridge. Stort utval av smaker. Alltid hittar man någnon man tycker om! Funkar jättebra för mig :)
Min favorit är BodyTrim, kanon god och mättande..
Jag gillade Herbalife, speciellt deras tropiska smak var ljuvlig!
hej.. jag gillar herbalife.. om du vill veta mera om det så kan du mail mig om du vill .. minmajt@hotmail.com
hejsna, jag gillar nog modifast bäst men det är nog olika, modifast är dock inte så dyrt
Jag har långt ifrån provat alla märken, men jag har inga problem med att äta Cambridge. Jag provade ett rätt obskyrt märke en gång och det gick bara inte att få ner.
Om du vill göra det seriöst så får du ta Herbalife för då vet du att du verkligen får idig all näring som du behöver. Och att deras shaker smakar riktigt gott.
Jag tycker helt klart Camebridge ;)
Wellness Coach,
På vilket sätt utmärker det Herbalife från andra märken, menar du? Alla som jag har kollat upp ger dig det du behöver i närings-, vitamin- och mineralväg.
Buslinna
Skillnaden ligger i att få i sig maximalt och inte minimalt av vad din kropp behöver i näringsväg, Herbalife är också klassificerat som livsmedel av livsmedelsverket vilket i sig säkerställer produktens näringsinnehåll
Jag har testat cambridge och herbalife. Cambridge tycker JAG har snabbare resultat och smakar avservärt bättre!
plus att cambridge är portionsförpackat, det är inte herballife (svårt att ta med överallt)
Ärligt talat...det som skiljer de olika pulverkurerna åt är försumligt i jämförelse med kunskapen om kroppen och en mental omställning. Alltså, det viktigaste för att du ska klara en pulverkur och hålla vikten efteråt är att du samtidigt gör dig redo för en livsomställning.
Dels bör du veta vad som händer i din kropp under tiden du går på pulverkur, dels bör du ha en ordentlig plan för att trappa upp maten igen och dels behöver du en plan för hur du ska låta bli att gå upp de kilon du förlorat igen.
Det bästa sättet att göra detta är att ta en pulverkur i samråd med en dietist eller någon annan kunnig (t.ex iTrim, Xtravaganza eller liknande) för att du inte ska antingen förstöra din kropp med VLCdieten eller bara gå ner för stunden.
Resten är enkom en smakfråga :)
jag blandar cambridge nutrilett och naturdiet, gillar faktiskt de sista lite bättre då man får käka 5 påsar om dan
3 påsar e alldeles för lite tycker jag
och jag tycker man har samma effekt av alla 3
Wellness coach,
Den rekommenderade dagliga dosen räcker gott och väl, högre doser vitaminer och mineraler än så är väl oftast bara onödigt såvida man inte har några brister? En del vitaminer och mineraler ska man inte överdosera, andra kissar man bara ut om det blir för mycket.
Även Cambridgekuren är godkänd av Livsmedelsverket, för övrigt.
Ett eget tillägg till Elltes inlägg:
Jag skulle inte lita på att någon som säger sig vara kunnig i frågan (i samband med exempelvis Xtravaganzas eller iTrims program) vet mitt bästa. De ledare, coacher etc som jag pratat med inom sådana program har alla förespråkat högintensiv träning under ketos. Då bränner kroppen muskler och är helt befängt, skulle jag säga. Ett väldigt oansvarigt och okunnigt råd.
Ska kanske tillägga att jag inte själv förespråkar det ena eller andra märket - smaken är som baken och jag tror att de flesta märkena har bra sammansättning.
Buslinna: Skumt, mina konsulenter var väldigt noga med att förklara hur kroppen fungerar samt hur viktigt det är att mäta ketonmängden i kroppen för att man just INTE ska bränna muskler. Tror definitivt mer på dem än mig själv då jag inte har någon utbildning i ämnet... Alternativet är naturligtvis att själv utbilda sig och läsa på innan man kör en pulverkur. Att gå på VLCD helt utan kunskaper DET är befängt och oansvarigt! Och korkat ;)