Jag är så less på folk som bara dömer ut andra för deras val och åsikter!
Jag är så less på folk som bara dömer ut andra för deras val och åsikter.
Jag skulle själv inte vilja bli överlämnad i kyrkan - men jag skiter fullkomligt i om andra vill gå in med sin pappa.
Jag hade bara axlar i kyrkan, tycker inte på något sätt att det är respektlöst och om någon av våra gäster tog illa upp över det ? så tråkigt för dem då, då får de väl se till att täcka sina egna axlar ordentligt.
Det är mycket saker jag läst här på BT om vad folk lägger pengar på till sina bröllop som jag för allt i världen inte skulle vilja ha med på mitt eget bröllop ? men det är ju inte mitt problem vad andra spenderar pengar på.
När jag blev medlem här på BT i höstas var det ett ganska trevligt ställe där folk tipsade och peppade varandra, kom med förslag och, för all del, även åsikter, vilket jag tycker är helt ok! Men inte sjutton handlade var och varannan tråd om att döma ut folk som hade åsikter och gjorde andra val.
Hur välkomna hit känner sig alla blivande brudar egentligen om det första de möts av är hårda ord och fördömanden när de tittar i forumet, hur troligt är det att man våga starta egna trådar då?
Jaja.... antagligen kommer denhär tråden att sluta i pajkastning som alla andra, och jag kommer säkert att få höra att det bara är sunt och bra med ?diskussioner? och att man minsann har rätt att säga vad man tycker... Jag håller med, men det måste väl ändå finnas gränser. (Man behöver inte hundra trådar om samma sak och man kan fortfarande behandla andra med respekt!)
Är man inte här för att planera sitt eget bröllop i första hand, inte för att klanka ner på alla andras?
Jag vill göra det klart och tydligt att jag inte är intresserad av att diskutera något av de ovanstående exemplen här i tråden - Vill jag det finns det GOTT om trådar att kasta mig in i.