• Russinboll

Påstridig?

Behöver råd....vi har pratat om o gifta oss...,han har inte friat än och jag vet inte riktigt vart han står...han bara fnyser när jag börjar prata om bröllop....fast jag tror han ä lite sugen.... ska jag fria till honom eller ska jag vänta....kanske blev lite "luddig" fråga....

• Svar på tråden Påstridig?
  • Mrs Rosan

Oj oj oj här är en med samma funderingar! Jag pratar med honom om bröllop så ofta jag får chansen och han visar inte något intresse någonsin.....För min del så tror jag inte att ett frieri löser saken eftersom han friade till mig när vi förlovade oss för 3 år sedan. Enligt honom är det den ekonomiska biten som gör att han inte vill gifta sig...

• Fru Cinderella

Jag friade till min man

• ooops

Hej,
    Ny på hemsidan
    Av samma anledning som er. Har hittat mannen jag älskar och vill gärna gifta mig. Kollar här för att veta mer om bröllop. Vi har talat om det men jag tror han har svårt att komma loss. Nästa år är det skottår och enligt tradition är det kvinnornas tur att fria då. Så om han inte har kommit loss innan dess så..... (jag gillar traditioner)
    Lycka till!!

• ooops

Klart Du ska fria förresten. Mys!

• Russinboll

jag har sagt till honom dom senaste dagarna att han borde fria till mej:P.....har lite planer på att det kanske skulle kunna bli bröllop på våran 7- årsdag i oktober, det blir borgeligt isåfall....men jag vill att det ska ske NU!!! jag är alltid så hispig när jag kommer på nåt....fast det är nog bäst att jag väntar o ser om han friar tror ja...

• ooops

Vet vad du menar. Jag får pirr i magen när jag tänker på att min sambo friar till mig på ett romantiskt vis. Jag hade smält totalt. Och det värsta är att anledningen att han inte gör det är nog för att han inte är säker på svaret... Jag vill inte tjata men nämner det då och då så att han ska känna sig säker. Tror att det skrämmer om man tjatar. Roligare att få överraska med frieri. Du får tjata lite, låtsas att du glömt så tror han att han överaskar dig

• Mrs Rosan

Eftersom jag talat om för min sambo hur mycket det betyder för mig att gifta sig och han inte nappat så känns det inte mer än rätt att han får ta upp giftermål när han känner sig redo.

• Russinboll

Får väl vänta o se då som sagt....Usch!, va töliga göbber ä ibland...dom ä lite tröga tror ja....:)fast de ä ju kul att dom får bestämma någonting...eller hur??

• Mrs Rosan

Ja vi trånande brudar får hålla ihop och drömma här på bt haha...Krävs liksom mer än en för att det ska bli nåt bröllop!

• mr&mrs

Jag friade till min blivande också .. han är oxe och kan vara ganska seg! ;)

Svar på tråden Påstridig?