älskar dig bok behöver i den tips tack
hej
ge mig tips i massor vad har ni i eran och behöver man tex
tack
hej
ge mig tips i massor vad har ni i eran och behöver man tex
tack
Jag köpte en svart bok på Åhlens, med svarta sidor i.
Sen köpte jag en guldpenna, silverpenna och en bunt med färgade papper, olika klistermärken med kärleksknytning.
Jag skrev olika dikter, låtar och annat som passade vårat förhållande, samt satte in lite foton på mig, honom och våra kissemissar.
Sen skrev jag:
Jag älskar..
jag älskar dit trots att...
Jag hoppas jag älskar mig trots att...
Jag älskar dig för att...
Lycka till =)
Jag har köpt svart papper som grund och fyller på sedan med svartvita kort, och hjärtan i rosa och vinrött där jag skriver olika anledningar. Sedan har jag olika "texter" med olika färger, alltså jag köpte papper i exempelvis grönt och skärde ut bokstäver därifrån. Min första sida exemepelvis skall jag skriva "jag älskar dig för att" och hänga dem bokstäverna som i små klänypor. Jag har också beställt "tear bears" från USA. Sen kan man skriva dikter på olika fina cardstocks papper som man kan köpa på scrapbooks affären på danska vägen. Ja det kommer att bli lite smått och gott i min. Cirka 18 olika sidor kommer min att vara på. Det är bara fantasin som sätter stopp.
Lycka till! :)
jag har skrivit 100 st jag älskar dig för att och tio st jag älskar dig trots att...
sen ska jag scrappa en bok med lite olika papper, brads, rub ons, jolee, embossing osv... kanske ev en låttext / dikt oxå men eftersom jag har hundra anledningar tror jag att jag har så det räcker :)
lycka till
oj vad duktiga ni är, nu fick jag lite insperation tack så mycket
Jessica, vill du berätta hur du har tänkt att göra? =)
jessa.c menade jag
lungt heter ju jessica: svartnos
blir nog köpa bok på en lite presentaffär stor svart bakgrund...klippa in bilder och texter och dikter
sedan springa ner till panduro köpa lite scrappbooking saker
Det blir säkert jätte fint =) Jag ska nog ta foton på min någongång!
oj va duktiga ni är, blir ju inspirerad här!