• Marcus Brud

Om man inte får någon möhippa?

Det skulle kännas väldigt konstigt om man inte fick någon möhippa.. Dem vännerna jag har är inte direkt såna som hittar på saker..

Är det någon mer som inte har varit med om någon möhippa eller är jag ensam? :)

• Svar på tråden Om man inte får någon möhippa?
  • Soofia

Hej,

Nej det är inte bara du. Jag bor ju i STockholm och min tärna kommer uppfredag kvällen (alltså knappt en dag innan) eftersom hon bor på Corsica...Har några vänninor här men de flesta bor i Frankrike, så det blir inget för mig. Men det spelar faktiskt inte sås tor roll, efterosm det viktigaste för mig är att de kommer upp för att vara med på vår stora dage.

Och ibland har man fel! Bara för att du inte tror att de är påhittga betyder inte att du inte kommer att få nån möhippa...

Vem vet du kanke bli överraskad!

• FruÖlandstok

Ne.. det är ganska många vad jag hört här inne som inte fått någon hippa.. å jag räknar blint med att inte jag heller kommer få nån då alla mina vänner (ganska få vänner med) bor utspridda över hela landet..

men jag har också hört om alla som verkligen förväntat sig att inte bli hippade å ändå blivit det så det finns kanske ett hopp ;)

• Petra74

Jag kommer inte att få någo eftersm vi ska ha ett litet bröllop och det är inte många som vet att vi gifter oss

• Bruden blå

Jag kommer inte få någon möhippa och så är det bara.
    Men jag gifter mig ju inte för att få en möhippa, jag vill gifta mig för att jag vill få världens mest underbara man som min äkta man.

• LissAnna

Tror inte jag kommer få någon. många kompisar bor 50 mil ifrån mig och vissa 12 mil bort... och jag skulle bli chockad om mina kompisar här där jag bor skulle hitta på nåt.

• 28:erskan från Malmö

Hej,

Jag tror inte heller att jag kommer att få någon men är faktiskt lite ledsen över det - men skäms lite å andra sidan eftersom vi bara bjudit in familjen och närmsta släkten till bröllopet. Men på något sätt så känns det som att vännerna ändå skulle göra något för en...så tänker nog jag iallafall...Är en person som ofta gör mycket för alla andra så det känns lite jobbigt. Min blivande man kommer att få svensexa på jobbet. Vi trodde inte att någon av oss skulle få det...men så fick han...är inte alls sur på honom utan ledsen för min egen skull. Tänker nog ändå att precis som någon annan skrev: man gifter sig ju inte för att få en möhipp! Då kändes det lite bättre...men känner mig ändå ledsen innerst inne...

• Marcus Brud

Jag kommer också bli jätteledsen om det inte blir någon :( Men vad ska man göra, man blir ju lycklig med sin man och det betyder ju allt, men en liten hippa vill man allt ha, det är ju ett minne för livet :)

• www.evasleva.blogg.se

jag är inte heller säker på att jag kommer få någon. 30 mil bort, vänner spridda över sverige osv. Men jag kommer bli ledsen om jag inte får nån.

Fast jag blir nästan ännu mer ledsen om min m2b inte får nån svensexa :(

• Misery

jag kommer inte ha någon, men jag vill heller inte.
    finns ingenting med en möhippa som tilltalar mig.

• Marcus Brud

Min mamma är dum.. Såhär sa hon om möhippa.

"Du får väl se till att skaffa dig vänner"

Ja men det finns inget som tilltalar mig att ha en hippa sa jag då.

"Bara för att du inet har några kompisar"

Då blev jag riktigt ledsen!

Iiiiiiiisch!

Svar på tråden Om man inte får någon möhippa?