• emmtil

smalare mage?

Kan ni ge råd hur man snabbt får smalare mage?! Gärna lite smalare hela ja
    Men några tips... behöver hinna me de till mitten på juni!

• Svar på tråden smalare mage?
  • emmtil

Hur ofta o hur fort märks resultat?

• kackelmaja

sluta helt dricka alkohol och ta bort allt brod, pasta odyl mjolprod (ta garna bort potatis o ris axa). Du marker resultat pa en vecka. En annan crash diet for att tex komma i en viss klanning for en fest ar att kora soppdieten en vecka. Googla cabbage soup diet for recept o instruktioner.

Obs! Ovanstaende funkar bara som slimma snabb dieter och ar inte halsosamma pa sikt.

• kackelmaja

Sa jag skulle borja nu med sit ups, promenader och skara ner pa alkohol och sotsaker (o chips..) sen nar det borjar narma sig skulle jag gora en hardare diet typ 10 dagar innan. (Man kan bli lite trott av soppdieten sa bra att ha ca 1-2 dagar dar du ater normalt- men inte frossar, det far vanta till festen hehe)

• emmtil

Tack! De just den där klänningen ja vill i! Hoppas så att ja ska lyckas! Ja vill ja vill!! hitta drömklänningen o längtar att få ha den! Magen min putar lite onödigt mycke o de va ett tunt tyg så syndes så bra! Men kanske....
    Flera tips?

• emmtil

Hur ofta ska man ta promenaderna o sittupsen? Lite tips tack!
    Låter kanon för min del de skriver iaf. TACK!

• kackelmaja

forsok promenera varje dag, innan frukosten, i ca 45 min-1h. Det ger mest effekt, men allt ar battre an inget sa anpassa promenerandet till nar du har tid o de dagar du har tid. Du ska ga snabbt, det ska kannas lite i vaderna och att du har jamn andning men om du pratar skulle du bli anfadd typ.

• emmtil

okej! tack! sittupsen då? Mera förslag

• ninjan

bästa sättet att få bort fett är att konditionsträna. Morgonpromenader är jättebra, som nån redan skrev. Om du har nån träningscykel eller liknande så är det suverän träning! Och sit ups. Kör olika sorters situps tekniker, ca 500 varje deg. Du behöver ju inte köra alla 500 på en gång utan kanske i två omgångar. Och ta korta pauser mellan också. Och som sagt, inte bara de vanliga sit upsen, utan lite olika tekniker. På www.iform.se finns lite träningstips.

• Soofia

En enkel tips: träna Core. Det är det enda som kommer att göra din mage plattare. TRo mig jag har kört det ett tag nu och man blir mycket starkare och får en plattare magen. Sedan vill du att det ska gå snabbt, så ska man hoppa över kakaor, chips, godis och sånt...

Core puls är en jättrebraklass, med kondiyionsträning dessutom. Eller vanlig Core pass.

• rocketqueen

pbi: Har ni några bra magträningstips man kan göra hemma utan vikter som inte anstränger nacken? Vore väldigt tacksam!

• kackelmaja

ja, ligg plant pa rygg med raka ben, lite latt sarade, men inte for brett och lyft benen (laren inraknade)och hall dem stilla i luften ca 20cm ovan golvet. Du ska spanna magen och liksom lyfta benen med magen, om du kanner att det tar i korsryggen och nacken sa betyder det att du "fuskar" ;)

• kackelmaja

Att overhuvudtaget tanka pa att halla in magen hjalper axa, sa fort du kommer pa dig sjalv med att puta med flasket stracker du pa ryggen och haller in magen, ova pa det sa far du bade plattare mage och battre hallning!

• FruÖlandstok

Ett annat tips är rockring kombinerat med situps.. nått som är ganska roligt också ;)

• linakarin74

Hej!
    Ett styrketräningfreak som jag känner gör så här när han deffar och det fungerar - snabbt! Direkt på morgonen drick endast en kopp kaffe och sen gå ut och gå i minst en halv timma, varje morgon. Då bränner du fett och inte intagen energi(mat). Alla som jag vet som har testat detta har det fungerat för. Om du vill kan du även öka tiden efter ett tag då kroppen "vänjer" sig med den ansträngningen.

Lycka till, det kommer att gå kalas!

Svar på tråden smalare mage?