• Emma 06

9-junibrudar. bara en månad kvar idag! Börjar ni bli nervösa?

Ja nu är det bara en månad kvar.Ett års planering och nu är dagen snart här.Kan inte fatta det. Tycker att tiden gått väldigt fort nu det sista.

Vi börjar faktiskt bli ganska klara med allt! Helt otroligt och fantastiskt att kunna säga det!

Kvar att göra:

Köpa underkläder ( har beställt, vet vilka jag ska ha)
    Skriva placeringskorten
    träffa vigselförättaren i veckan
    träffa fotografen

Hur går det för er andra?

• Svar på tråden 9-junibrudar. bara en månad kvar idag! Börjar ni bli nervösa?
  • Kristina07

Ni som ska gifta er i Stockholm, har ni koll på att det är Stockholm Marathon den helgen och nästan hela innerstan är stängd för biltrafik?

• mijzan

Här är en till som gifter sig 9 juni! Är klar med det mesta. Ska fixa bordsplaceringsaskar och så köpa ett par nya trosor :)
    Prästen ska vi väl också träffa.

Men nervositeten kommer smygande så sakta. Jag har visserligen en C-uppsats som jag sitter med samtidigt som tar bort det mesta av nerverna :)

Vi gifter oss i Kristinehamn, Österviks kapell

• chea

Här en en till 9-juniare. Fattar inte att det bara är tre veckor kvar! Det har hela tiden kännts så långt bort och nu är dagen snart här... Spännande!

Denna helgen blir det mycket planering med bordsplacering, snack med toastmaster etc etc. De mesta stora grejerna är klara, men än finns det mycket smått att greja med.

Oj, vad detta ska bli kul! Måste också komma ihåg att NJUTA under den stora dagen. Det är ju bara en gång i ens liv som detta händer!

• fruWiklund

Jag gifter mig oxå den nionde. Jag har stenkoll på stockholm marathon. gifter mig nämligen ute på lidingö men bor söder om stan så vi måste ta oss förbi stadion runt två tiden då vigseln är vid halv tre. Starten för loppet går av kl två också!!!! har letat alternativa vägar i flera veckor nu och äntligen har jag hittat den bästa. Det finns ju inte så många olika vägar att ta sig ut på lidingö. Men jag måste nog erkänna att det är lite nervöst. Vill ju inte gärna komma försent till mitt eget bröllop.

• Miamaja

FruWiklund: Det är ingen risk att de börjar utan dig, du behöver inte bekymra dig. Det är nog värre för dina gäster.

• fruWiklund

jo det är sant. tur att jag visste om det från början så jag kunde förvarna alla gäster i samband med inbjudan.

• Mimi_

Nu är det inte ens 1 månad kvar. AAAAAA det börjar närma sig med storm steg.

Vi har det mesta ordnat nu men det är lite smågrejjer kvar.
    Är riktigt nervös

Svar på tråden 9-junibrudar. bara en månad kvar idag! Börjar ni bli nervösa?