• Ja - 2008!

Såstaholm i Täby.

Hej,

vi funderar på att ha vår bröllopsfest på Såstaholm i Täby. Är det någon som har erfarenhet gällande stället eller andra förslag på liknande ställen?

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Såstaholm i Täby.
  • h-b

Såstaholm ligger vackert och jag tror de fortfarande är proffsiga. (hade faktiskt mitt första bröllop där för 19 år sen!)

MEN det jag verkligen vill rekommendera är Nygårds Värdshus som nu har nya ägare och de är SUPERPROFFSIGA! I september 2006 höll jag min bröllopsfest där (efter att ha gift om mig alltså).

Det ligger väldigt nära Täby Kyrka.Titta in på deras hemsida, eller ta kontakt med dem!
    www.nygardsvardshus.se/

• september22

Jag gillar oxå Nygård, har iofs bara ätit där, men maten är jätte god och personalen proffsiga och trevliga:)

Har inga erfarenheter av Såstaholm men enligt vänner som jobbat där är det mycket bra!

• Höstbrud-07

Vi ska ha bröllopsfesten på Såstaholm i september och vårt intryck av dem så här långt är fantastiskt. De är så otroligt proffsiga, kunniga, hjälpsamma och engagerade, vi känner en enorm trygghet i att lägga vårt bröllop i händerna på dem.

• Höstbrud-07

Är det ingen mer som har sin fest på Såstaholm?

• snart gift =)

Hur många gäster får det plats på Nygårds Värdshus, får man ha med sig egen dricka eller tar de hand om allt?

• h-b

snart gift=)

Vi var omkring 70 gäster, men det får plats fler om man har traditionellt E-bord. Vi ville dock hellre ha runda bord, så då fixade dem det.

Man får inte ha med sig egen dricka på Nygårds, men de har ganska bra priser ändå. Dessutom känns det verkligen som att de tar hand om ALLT!

Rekommenderas!

• snart gift =)

h-b
    Tack för infon! Det låter väldigt intressant, Vi kommer vara ca 60 personer och hade också tänkt runda bord!

Vigdes ni där också eller var ni i kyrkan?

• h-b

Snart gift =):

Vi gifte oss i Täby Kyrka som ligger ett stenkast därifrån, men jag vet att de även arrangerar vigslar på Nygårds om man vill det!

Lycka till!

Svar på tråden Såstaholm i Täby.