• Eiya

1 års present tips

Hej Alla!

Snart firar vi våran 1 åriga bröllopsdag, men jag vet inte vad jag ska ge honom i present. har ni något tips?

Tacksam för alla tips.

Erica

• Svar på tråden 1 års present tips
  • miffolina

Fast jag vidhåller att 1-årsdagen är papper, iaf enligt wikipedia och susning.nu.

• Fru Cinderella

miffolina
    Fast wikipedia är ju inte 100% tillförlitlig, inte susning heller!

• Morrissey

Vad tråkiga ni är! Nu har ni ju förstört tråden med erat tjafs! Spelar väl ingen roll vad som är rätt eller fel hon har nog fattat grejen!

• Fru Cinderella

Morrissey

Oj oj, förlåt det var verkligen inte meningen att trampa någon på tårna..

TS
    Om du tog illa vid dig så ber jag om ursäkt!

• Tittij

Morrissey:
    Om nån förstör tråden så är det väl du!
    Vad är det för mening att kasta ur sig ett surt inlägg och sen inte tillfära tråden nåt? Vill du kommentera så kom med förslag till TS istället!

• Morrissey

suck....jag försökte få er som tjafsade att tänka till då tråden plötsligt handlade mer om vem som hade rätt än att hjälpa TS.

Visst här kommer ett förslag Erica!
    En romantiks middag, hemmlagad visst, men helst ute så ni båda kan bli serverade och kunna skåla för ert första år som gifta i lugn och ro =)

• Fru Cinderella

Men det är väl lättare o hjälpa TS med bommuls eller pappers idén om vi kommer fram till vilken som är rätt! Men aja.. suckar

• Eiya

Tack för era tips.

Kramar Erica

• kusins

Hejsan!

Har beställt namnsmycke från www.jessicajansson.se och en kompis till mig skulle köpa ett halsband med två brickor till hans fru med deras namn på. Tycker ja lät gulligt av honom.

Svar på tråden 1 års present tips