Pris på brudbukett???
Hej!
Vad kostade/kostar Era brudbuketter???
(försöker desperat få ihop budgeten till bröllopet som är om 3 mån!!!)
Kram!
Hej!
Vad kostade/kostar Era brudbuketter???
(försöker desperat få ihop budgeten till bröllopet som är om 3 mån!!!)
Kram!
Hej solsting, eftersom man inte får använda denna chat för reklam, vilket är självklart, det hade ju varit jättejobbigt om man fick erbjudande hela tiden, så kan jag inte kontakta dig. Men jag kan hjälpa dig här om du vill, fråga på bara, sen finns det ju massor av bra blomsteraffärer i göteborg. Kanske hamnar du hos mig av en slump. Man vet aldrig.
Hej Anonymfloristen! Du kanske kan hjälpa mig? Jag vill ha en ganska tät bukett med prästkragar och hjärtan på tråd. Tror du det skulle fungera?
Jag funderar på att binda den själv.
Hej där, när skall du gifta dig?
Självklart fungerar det, men du får nog ha ngt annat grönt i också eftersom prästkragarna inte har så mkt blad. Har du tänkt dig att Hjärtan på tråd skall hänga ner eller sitta uppe i buketten?
Jag gifter mig den 14 juni.
Jag hade tänkt mig att hjärtanen skulle hänga ner en bit, ev med lite blommor inslingrade, men även lite runt buketten. Vad kan man fylla ut med i själva buketten?
Tycker att det låter jättefint, jag skulle nog välja att fylla med ngt som inte syns så mycket, tex. galaxiblad( fint att ha runt om buketten också), salal eller som faktiskt är väldigt fint, blåbärsris.Jag tycker att du skall välja att ha den lösbunden, utan oasis, det blir sommrigt när man ser stjälkarna. Men jag tycker att du skall låta en florist göra din bukett, i juni är prästkragar som billigast och det kan vara svårt att få till Hjärtan på tråd så att det blir snyggt.Sen säger dom att det betyder otur att göra sin egen bukett, jag skall inte göra min egen. Jag tror att du kan få ett bra pris på buketten och slippa att tänka på det en dag när du formodligen har lite annat att göra??
Hej, en smakfråga när vi nu pratar buketter. Vi gifter oss i slutet av september och vi (jag) har nog en liten fundering av om inbjudningar mm ska gå i höstigt orange/gult tecken. Jag vill ha en enkel bukett & klänning. Har funderat på solrosor??? Vad tror du/ni om det? Känns lite annorlunda och september är väl säsong för solrosor?? Har du, med din erfarenhet, tips på något annat höstigt & enkelt?
Jo, det är sant att man har en del att göra ändå, men jag hörde med någon på bröllopsmässan om prisexempel och fick då ett pris på 1200:- vilket jag tycker är lite att ta i för prästkragar. Naturligtvis kostar ju arbetet, men ändå...
Anko, jag är i och för sig ingen blomexpert men jag tänkte ge dig "amatörråd"
Jag älskar solrosor, det är mycket ståtliga och vackra blommor! Jag har för mig att augusti-september är solrosens främsta månader.
Se solrosor på www.wiggyflowers.com/Yellows.html
Hej anonym
jag har ett STORT problem jag är alergisk mot det mest konstiga och jag vet aldrig vad det är och där är bla blommor.
så jag måste prova blommerna innan jag bestämmer mig vad jag ska ha i buketen.
och jag vill inte ha en överdriven buket heller.
så kan du hjälpa mig så är jag jätte tacksam
mvh solsting
Tack för alla svar!
Jag vet inte vad jag vill ha, men jag skulle vara glad om jag kan hitta "min" bukett under 1000 kronor...
(det är mkt som ska betalas...)
Kram!