Morgongåva till sin man
Undrar om ni har tänkt att ge er man en morgongåva? om ja vad? Är själv inne på att göra det men vet inte vad jag ska ge honom.
Undrar om ni har tänkt att ge er man en morgongåva? om ja vad? Är själv inne på att göra det men vet inte vad jag ska ge honom.
Vad är han för typ? Bär han smycken t.ex? Skulle han uppskatta ett fick-ur? Är han intresserad av någon sport, så kunde du köpa något fint som har med det att göra.
Hej!
Jag har gjort en Secret Box till min blivande man.
Sedan har jag bokat en minisemester till Paris.
Jannica
Jag ska ge en secret box och en klocka.
Jag ska ev. ge honom presentkort på ett nytt skinställ till mc:n
Inte så romantskt kanske, men han har pratat om det såå länge och det skulle vara roligt att ge honom ngt han verkligen vill ha.
Jag har tatuerat in min blivandes namn på "magen" precis vid höftbenet och ska dessutom göra en secret box ,o låta honom upptäcka tatueringen på bilderna är det tänkt - har lyckats dölja den hittills men det är svårt (har haft den 1 1/2 vecka nu)
Min kommer få ett par Clearblue-tester..
Vi pratade om just morgongåva och han sa skarpt ifrån, han vill inte ha något sånt. Det anser han hör till bruden enbart, men jag vill ju ge honom någonting... Å tanken är att vi ska försöka se till att jag blir gravid asap typ så varför inte?
Så det är en väldigt symbolisk present om man säger så... ;)
Min ska få en secret box?
Jag ska få en minisemester! (Han var desperat och ville ha tydliga önskemål. Vi har barnen med på smekmånaden så en långhelg själva kändes helt rätt)